• Anonym

Min penis är bara 15 cm

Jag förlorade oskulden förra året. Var 25 när det hände, så ganska sent för de flesta. Tjejen jag hade sex med sa efter sexet att jag hade en liten kuk och att hon inte ville dejta mig mer. Blev helt knäckt efter detta. Kände ingen lust alls och när jag tänkte på sexet vi hade så känner jag ett äckel. Var väldigt sugen innan, men nu får jag bara ångest när jag tänker på hela grejen...

Hur ska jag göra för att hantera dessa tankar? Kan tillägga att hon jag hade sex med var äldre än mig... 
  • Svar på tråden Min penis är bara 15 cm
  • läckerbit
    Tom Araya skrev 2012-01-22 01:43:22 följande:
    Åh, tjusig avatar! Flört
    Yes, het som bara den
  • Tom Araya
    läckerbit skrev 2012-01-22 01:46:45 följande:
    Yes, het som bara den
    OT
    Hotter than hell

slut OT
  • Anonym (15)

Min är också 15 vilket är medel. Påståeligt. Trots detta säger min fru att jag är den näst minsta hon har vart med av 9? Svårt att smälta speciellt med tanke på att jag aldrig innan vart det minsta bekymmrad över min storlek innan jag hörde det!

• Anonym

Men gud vilken tjej, skulle kunna tänka mej att hon slagit vad med en kompis om att säga så där efter sexet eller nåt sånt (Eller så va det hon som hade sönder knullad vagina). 
    Du ska inte skämmas, min killes snopp är 15cm och han är bättre och skönare i sägen än dom ändra jag har legat med som har haft större snopp!  

Strongt gjort att vänta med oskulden tills 25år!! :)

• Anonym

Ja har varit me killar som har haft runt 11 - 18 cm o de har gått bra= skönt men nuvarande mannen har mellan 25-28 o det är inte kul, får ont varje gång, tom blöder ibland.

• Anonym (jkh)

alltså en kvinnas kön är ju inte 25 cm djupt, alltså är det helt bortkastat med en så lång kuk!!!
    Runt 15 är fullständigt normalt OCH fullständigt tillräckligt om mannen vet vad han gör i övrigt. För väldigt lite av sexet har med kukstorlek att göra måste jag säga.

• EnSvårOchJobbigGrej

Min kk har runt 10 cm skulle jag tro. Funkar finfint. Och jag behöver aldrig vara rädd att han kommer för djupt, det gör ju sjukt ont. 15 cm är ju vanligt om jag ska göra ett snabbt överslag bland dom jag varit med. En del femtoncentimetare har ju varit gudomliga och andra kunde kvittat. Men det har aldrig hängt på storleken i något av fallen.

• Anonym (Fem)

Du har en penis som är 15 cm... Ok... Jag har också motsvarande. Sex räknas inte i centimeter men det finns de som tänder på stora kukar, det är inte ditt fel, inte heller deras. Men kom ihåg; Du har två händer, 10 fingrar, läppar, tunga, ögon, öron och en röst. Sex är ett samspel av alla dina tillgångar. Upp i sadeln igen och träna. Lär dig hur du använder alla dina tillgångar, var nyfiken, hör vad som händer, fråga, känn, upplev..

• Jägarn

Det är inte centimetrarna som räknas....det är antalet centimeter per sekund!

Gräv inte ner dig i detta, din kompis är fullt normal.
    Min är 16cm.

• Gammtant

Och sedan när är 15 cm så litet? Tjejen har lite sned uppfattning om vad litet egentligen är. För litet för henne kanske, men 15 cm är inte "litet" i vanliga fall utan en rätt normal storlek.

Oavsett så verkar hon vara en skitstövel.

Svar på tråden Min penis är bara 15 cm