• Lufsan

    Vad gör ni med satsen efter avsugning i bilen?

    Vi har ingen bil men sväljer alltid så det är vad jag skulle göra. Och som redan sagt så bör man verkligen inte köra bil när man suger av i bilen. Och eftersom man borde det så är det bara att öppna dörren och spotta på gatan. 


    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Anonym (sexlust) skrev 2012-01-22 21:51:31 följande:
    Nej, men man kanske låter bli att suga om det tex är jätte mycket trafik snöstorm och en skolklass på vägen Flört
    Men du kan ju inte mena allvar att du gör det när han kör. Det är ju livsfarligt! För andra och för er. Jag tycker inte att det är ett dugg häftigt. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Anonym (sexlust) skrev 2012-01-22 22:40:37 följande:
    Jag har btw aldrig hört talas om en trafikolycka pga avsugning så hur vanligt är det egentligen?
    Men det måste du ju ändå förstår själv att det är farligt. Man anser ju ofta att mobiltelefonen är en fara i trafiken. Tänk då oralsex? 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Anonym (sexlust) skrev 2012-01-22 22:47:30 följande:
    `Det är väl klart jag förstår det, jag är inte så dum som jag ser ut.

    Nej men om brandmännen kommer och klipper upp bilen och ser ett huvud i skrevet på en naken kille vid ratten så behöver man nog inte säga vad man pysslat med
    Så du förstår att det är väldigt farligt men du ifrågasätter om det skett några olyckor p.g.a. det? Jag antar att det är väldigt sällsynt att folk har oralsex i bilen medan man kör.
    En dag i sänder.
Svar på tråden Vad gör ni med satsen efter avsugning i bilen?