• iceflower

Vad äter du på Max?

Jag kan väll börja, jag brukar ta en friscomål med lökringar och en mellan cola.

Vad äter ni? :)

• Svar på tråden Vad äter du på Max?
  • Linda1976

Low carbburgaren och Coca Cola Zero (eller är det Pepsi Max de har, minns inte riktigt)

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • holy shit

Orginalmål med pommes och green & garlic-dipp. Ibland chili cheese istället för pommes. Cola till.

• tjej87

GI-burgare (för det brödet är godast) och sen varierar jag mellan pommes, sallad och chili cheese balls, dricker ramlösa till...

• Anova

Äter alltid Delifresh kycklingburgare utan dressing, grönsallad och ramlösa granatäpple.

• Millicent

Veggoburgaren, Falafelburgaren. Den smälta ostdippen är hela vinsten med att äta på Max så den är ett måste när jag är där. Mozarellasticks. Dricker juice men den är ganska äcklig, från koncentrat. Tycker Max är ganska B-iga på det mesta. Utom det jag räknade upp... hehe.

• Mynta

Barnmeny (heter det Max-box kanske?). Dricker oftast cola till.

• Hoppfull84

två brukar äta frisco, supreme eller maxmål.
    tillbehör: en av oss tar pommes som vi delar på och den andra tar bönsalladen som vi också delar på (den är svinagod).
    1 dip: blue cheese om jag får välja greene and garlic om sambon får välja.
    1 chilicheese som vi delar på.
    dricka:ramlösa granatäpple, såå god!

blir nästan alltid likadan beställning!

• Coccolina

Frisco mål ibland om jag är väldigt hungrig så tar jag chillicheese pommes eller vad de heter nu igen...
    Sen tar jag chilli cheese
    Dip tar jag antingen green and garlic eller sourcream pepper...

Älskar MAX Så ledsen för att de bara har en i centrala GBG.... och den ligger ju lite avigt till... Hade varit så mycket bättre med ett MAX på avenyn eller så!!    

• Purlan

Crispy chicken sallad med Italian Dressing och extra parmesan. 

♥ Gosiga E 11 april 2009 och Fina A 13 mars 2011 ♥
Svar på tråden Vad äter du på Max?