• iceflower

Vad äter du på Max?

Jag kan väll börja, jag brukar ta en friscomål med lökringar och en mellan cola.

Vad äter ni? :)

• Svar på tråden Vad äter du på Max?
  • Linda1976
    Coccolina skrev 2012-01-23 21:32:25 följande:
    Frisco mål ibland om jag är väldigt hungrig så tar jag chillicheese pommes eller vad de heter nu igen...
    Sen tar jag chilli cheese
    Dip tar jag antingen green and garlic eller sourcream pepper...

Älskar MAX Så ledsen för att de bara har en i centrala GBG.... och den ligger ju lite avigt till... Hade varit så mycket bättre med ett MAX på avenyn eller så!!    
    Men eller hur! Man orkar ju inte ta sig ända bort till Ullevi, och Allum kör man inte till endast för MAX, då  e  det ju för att man ska göra annat samtidigt. *muttrar*
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • sextiotalist

Inte alls, jag tycker ingenting jag ätit på Max är gott, två ggr har vi varit där och lämnat maten, för den var inte alls god

• SHAKAWKAW

Skrovmål med pommes, eller en pommesmeny med chili cheese. Dip och cola till det.

• Twiist3d

Orginalmål, stora lökringar på sidan av. Två vitlöksdipp och en cola. Kaffe till efterrätt ;) och ibland så tar jag en cheeseburgare också :)

If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Coccolina
    Linda1976 skrev 2012-01-23 21:58:40 följande:
    Men eller hur! Man orkar ju inte ta sig ända bort till Ullevi, och Allum kör man inte till endast för MAX, då  e  det ju för att man ska göra annat samtidigt. *muttrar*

Precis!!! Ullevi är helt hopplöst om man är och shoppar på stan och vill ha sig en burgare!! Blev så glad när de öppnade i centrum men så ledsen när jag såg var... Väntar fortfarande på att de skall öppna en till...
    Har dock faktiskt tagit mig hela vägen till Allum ett par gånger innan MAX öppnade på Ullevi:-P Hehehe

Har hört ett rykte om att de skall öppna ett MAX i Kungsbacka till hösten... Då jag egentligen bor där så är jag ju glad för det... men självklart öppnar de på fel sida staden och längst med motorvägen vid Onsala (vad jag läst) istället för vid Freeport vilket jag tyckt borde varit mer logiskt...

Men först så vill jag att de skall öppna något i centrala GBG!!!! Grönsakstorget tex! Där skulle det ligga perfekt!!! Eller Kungsportsplatsen...      
  • hanniie87

Jag tycker Max hamburgare är äckliga.. alla förutom en.
    Jag tar jämmt Ultimate Cheese meal, det är de enda goda.. den står inte med på menyn på vissa av resturangerna men beställer man den så gör dom en, mums!

• Mary Jo
    hanniie87 skrev 2012-01-23 23:30:35 följande:
    Jag tycker Max hamburgare är äckliga.. alla förutom en.
    Jag tar jämmt Ultimate Cheese meal, det är de enda goda.. den står inte med på menyn på vissa av resturangerna men beställer man den så gör dom en, mums!
    Dom har tagit bort den!! försökte få beställa en sån  burgare men det gick inte. Dock köpte jag en maxburgare och slängde på smältost själv. 

---------

Vilja 17/2-10 och bf 28/3-12 <3
  • Mary Jo

Jag brukar ta en Max jr,liten pommes och en liten läsk. Och en dip,green and garlic. Mmm!

Vilja 17/2-10 och bf 28/3-12 <3
  • hanniie87
    Mary Jo skrev 2012-01-23 23:32:22 följande:
    Dom har tagit bort den!! försökte få beställa en sån  burgare men det gick inte. Dock köpte jag en maxburgare och slängde på smältost själv. 

---------

Jasså de tillåter de inte på vissa alltså Rynkar på näsan..  de går fortfarande på max där jag äter, lyckligvis Glad
Svar på tråden Vad äter du på Max?