• iceflower

Vad äter du på Max?

Jag kan väll börja, jag brukar ta en friscomål med lökringar och en mellan cola.

Vad äter ni? :)

• Svar på tråden Vad äter du på Max?
  • sahara sahara

Vegoburgaren eller en sallad. Jag tycker att de andra burgarna är för stora och kladdiga.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • sahara sahara

Men jag har aldrig provat nuggetsen. Det ska jag göra nästa gång.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • straw2008

Urk inget alls... tycker det är så äckligt att köttet är utblandat med typ mjöl...

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • 010306

Orginalburger menyn med cola light & varma cheddar dipen Tungan ute
    Tur nog är närmaste Max 14 mil ifrån mej så är sällan dit.

• Nape

Chili cheese tops och mozzarellasticks med beadipp. Det godaste jag vet (ghaa så sugen jag blev nu!). Beställer ingen dricka åt mig utan smakar av sambon (vi delar på en dricka och den tar ändå inte slut).

• Voluptuous Shalimar
    straw2008 skrev 2012-01-24 11:34:24 följande:
    Urk inget alls... tycker det är så äckligt att köttet är utblandat med typ mjöl...
    Eller hur! McD och BK har absolut godare mat! Maxburgare är ju helt mjuka och, som du skrev, mjöliga?!?

Om jag "tvingas" äta på Max så blir det väl en ostburgare av nåt slag eller nuggets.  
  • Voluptuous Shalimar
    Nape skrev 2012-01-24 11:42:19 följande:
    Chili cheese tops och mozzarellasticks med beadipp. Det godaste jag vet (ghaa så sugen jag blev nu!). Beställer ingen dricka åt mig utan smakar av sambon (vi delar på en dricka och den tar ändå inte slut).
    hrm, det du nämner är iofs gott... men inte godare på Max än någon annan stans!
  • Vit Lilja
    Nape skrev 2012-01-24 11:42:19 följande:
    Haha va? Jag dricker alltid otroligt mycket, framförallt vid fet och salt mat. Trots att jag beställer plusmeny (inte jättefötjust i pommes frites men jag MÅSTE ha stor cola) så tar den ändå alltid slut och jag är supertörstig efteråt. Älskar max för då kan man fylla på hur mycket man vill. Skulle aldrig klara mig på en mellandricka hahhaa
  • Miss Obsessive

Max är den enda av de större hamburgerkedjorna som har en god vegetarisk hamburgare. Därför äter vi alltid där om vi ska ha burgare, även om sambon föredrar Burger king. Jag beställer alltid ett green meal med cola när vi är där. Sen är deras lyx-shakes helt fantastiskt goda, så det brukar det bli några på sommaren! :) 

Svar på tråden Vad äter du på Max?