Vad äter du på Max?
Jag kan väll börja, jag brukar ta en friscomål med lökringar och en mellan cola.
Vad äter ni? :)
Jag kan väll börja, jag brukar ta en friscomål med lökringar och en mellan cola.
Vad äter ni? :)
Tycker inte om Max men sambon gör det så när vi är där blir det ett Orginalmål med strips, cola och orginaldipp.
Tycker inte om Max hamburgare eller meal men OM jag skulle vilja äta någonting där alls.. bllir det falafel.
Skrovmål eller kycklingmål classic utan bacon + smält ost. Ibland något av deras specialmål.
Firren!
Med originaldressing istället för majonäs.
Friscomål med fanta exotic (det är väl bland det bästa med max?) och såna här kladdiga pommes, vad heter dom, chilli cheese fries eller så? Mmmm! Sen gärna en vitlöksdressing eller sourcream/pepper. Kaffe på maten!
ÄLSKAR MAX!
Bor också i göteborg men tycker att max ligger superbra, alldeles lagom promenad efter maten för det är ju inte så att magen jublar över en sån måltid direkt!
har bara ätit på ma 3 ggr i mitt liv.. vet faktiskt inte vad jag äter men nån form av normal stor burgare strips och dricka och nån dip blir det väl....
annars brukade sibylla vara min favorit^^ det är hamburgare det.
Det brukar bli ett GI mål de få gånger jag äter på Max eller vilken hamburgerrestaurang som helst.
Älskar MAX. SÅ mycket trevligare och godare än McDs standardpappburgare utan smak...
Brukar oftast bli Friscomål med potatisgratäng eller Nuggets med Green garlic och Bluecheese-dip. Och ibland chilicheese till.
Just deras nuggets är de värda en omväg för!
Älskar verkligen MAX! Nylagat, fräscht och ofta nån god kampanj! SÅ mycket trevligare och godare än McDs standardpappburgare utan smak... För att inte tala om urtrista Sibylla - Har försökt ge dem *en* chans till, men Hu! DÄR kan man snacka om burgare som smakar skosula... :P
Brukar oftast bli Friscomål med potatisgratäng (pommes ibland när jag har saltbehov, annars nä!) eller Nuggets med Green garlic- och Bluecheese-dip. Och ibland chilicheese till.
Häller med om att deras specialpommes med lök och så brukar vara god, men den är ju nästan ett helt mål i sig! :)
Just deras Nuggets är de värda en omväg för! Varken BK eller McD har nuggets värda namnet.
Deras fiskburgare går inte av för hackor heller. Om det är någon som lagat den förut som fixar den - nybörjarna lyckas ofta göra den överstekt yta med inte riktigt riktigt färdig fisk tyvärr. Eller kycklingen! MAX kycklingburgare!