• kanske 4a

Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen

Här är en tråd för oss som äter Borago, Rosenrot, Apriforce, Bisolvon osv, eller använder andra sätt för att öka chansen att bli gravid. Här kan vi samla all information vi hittar om de olika metodera, ställa frågor och dela med oss av våra erfarenheter. Jag hoppas också att vi blir så många att vi kan föra lite statistik över de olika metoderna och resultaten av de. 

Välkomna hit!  

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-17 17:46
    Nu finns listan över preparat och metoder i en egen tråd.

www.familjeliv.se/Forum-1-336/m64042469.html
  • Svar på tråden Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen
  • kanske 4a
    MissMollis skrev 2012-02-02 22:17:53 följande:
    Måste bara säga att det är så grymt att få all denna info samlad :D bra initiativ helt enkelt :)

En fråga oxå -ni som tar Bisolvon gör det att man får mer el bättre äl-flytningar? Jag kanske ska testa nästa månad för jag har aldrig de där berömda äggvitegrejerna..

Tack för det. Jag har funderat på det ett tag, men det är ju lite läskigt att starta en ny tråd. Tänk om ingen hade velat vara med Glad
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Fflicka
    yessyca skrev 2012-02-04 22:39:31 följande:
    Hej!
    Jag har ätit Borago och Rosenrot sen mitt senaste MF runt nyår. Var in på vul och fick det bekräftat också.
    Dom tyckte att vi skulle vänta två riktiga menstruationer med att försöka igen. Har ätit produkterna i 1,5 månad nu (en mens) och tänker nu fortsätta försöka Flört
    Så det är bara att käka på!

Okej tack! vad är Vul? Jag fundererar på att också få det bekräftat och kolla så att alla vävnader och allt sånt är borta. visserligen va jag bara i v 4+3
  • popcornplaya

Vul är ett vaginalt ultraljud som dom gör i tidig graviditet då det inte syns så tidigt med vanligt ultraljud.

Fick du mf så tidigt och inte haft smärtor eller konstiga blödningar efteråt ska nog allt va ok.

• boo89

Hej damer ! Hoppar in här jag

{#emotions_dlg.flower}BIM-Lista{#emotions_dlg.flower}

Februari
    Kärt Barn BIM 8/2, 3-4 försök efter X:et/MF, Rosenrot, Apiforce och EPA Glandin
    popcornplaya BIM 9/2, 6:e försöket, 1:a försöket Borago
    MissMollis BIM 16/2, 8:e försöket, 1:a försöket Borago +rosenrot
    Kanske 4a BIM 17/2, 7:e försöket, 1:a försöket Borago
    Eveliina11 BIM 23/2, många försök, ett missfall, en abort. 1:a försöket med efamol, bisolvon
    Yessyca BIM 24/2, 4:e försöket (varav 2st tidiga MF), 1:a försöket Borago och Rosenrot
    Boo89 BIM 28/2, 3:e försöket , 1:a försöket Apoiforce

Mars
    Visomvill BIM 1/3 3:e försöket 1:a försöket Borago

• kanske 4a

Välkommen hit!

• kanske 4a

Har iaf inte haft någon mer blödning så det var säkert pga Borago. Jag brukar ju som sagt ha en brun flytning före äl men fick en röd den här gången istället då Glad

• popcornplaya

Får hoppas det beror på att det var en superäl denna gång! Eller att två ägg släppte kanske ;)

• KossanMuu

Jag följer er i det tysta. inväntar bim den 14e, sen är det dags för rosenrot. hoppas klart att jag slipper men tror inte vi prickade rätt denna mån. Hoppas på många plus i tråden

♥ 14 februari 2010 ♥
  • popcornplaya

Här tror jag det är superkört. Negativt idag på äl+10 inte minsta antydan. Och lägger verkstaden på is sen några månader.... Orkar inte mer psykiskt nu. Är det enda jag tänker på :(

Svar på tråden Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen