Inlägg från: Anonym (37 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (37 år)

Skönhet

Alltså jag blir så brydd på många
    T.ex min mamma.
    Jag gillar att se bra ut & tar hand om mig. Bla med restylane i ansiktet, opererat brösten,. haft löshår osv

Min mamma kan inte fatta att jag gör sånt. Hon tycker att eftersom jag bara bor i en mindre stad & är inte en kändis så ska jag bara förfalla.

Va fan har allt detta med kändis att göra ?

Blir så arg på henne

• Svar på tråden Skönhet
  • Anonym (37 år)

Jo men jag gör inte överdrivet.
    Alltså brösten opererade jag för att jag hade inga. Inte ens aa -kupa. Totalt platt.

Sen har jag inte botox. Jag har restylane och bara jättelite runt munnen. Hon är alltid missnöjd med det jag gör.
    Det är många i mindre samhällen som är det.
    Man får liksom inte sticka ut.
    Folk skulle tappa hakan om jag gick på ica i högklackat liksom

Så jobbigt

• Anonym (37 år)

Typiskt så kommer det en massa sura kärringar som inte har pengar ( = avundsjuka)

• Anonym (37 år)
    straw2008 skrev 2012-01-27 13:35:28 följande:
    Men du... jag får det påståendet kastat på mig OFTA ! "vaaaaad för du över på dina baaarn" De har aldrig sett på något annat sätt, de tror på fullaste allvar att jag föddes med stora bröst. O min åsikt är att man ska försöka göra något åt det man inte trivs med, trivs inte mina barn med något ska jag stötta de så gott jag kan. Det är ju liksom inte så att mina barn opererar sig till höger o vänster för att deras mamma (fast de absolut inte vet om det) har gjort det ? Varför skulle mina barn göra såna saker bara för att deras mamma förstorat brösten ? Tycker verkligen att det är att förminska mina barn.
    Eller hur!!
  • Anonym (37 år)
    NSM skrev 2012-01-27 13:35:05 följande:

Jag är inte alls avundsjuk. Det är någonting som oftast avndvänds bara man inte håller med. Vi för ett samtal där åsikterna är olika. sen vad ska jag vara avundsjuk på? Jag är ung, har fin aläppar och får ofta komplimang för min naturliga skönhet. Men trots det så ser ajg det inre som den verkliga skönheten...

Som för vaje dag och år utvecklas... Det är spännande!

Om du är ung nu & inte minsta rynka, fina fasta bröst. Ja då kanske du inte ska uttala dig för du har inte den erfarenheten
  • Anonym (37 år)
    NSM skrev 2012-01-27 13:41:56 följande:
    Nej, men jag känner mig själv väl... Jag vet vad jag påverkas av och vad jag finner attraktivt...
    Det är vad du tror!
  • Anonym (37 år)

Herregud. Som att prata med ett gäng stenar

okej om ni tycker det är snyggt med rynkor. Nu snackar jag inte rynkor som har när man är 70 år utan de begynnande man har i 35 +
    på äldre tanter är de fint men fan inte på mig

• Anonym (37 år)

vad överdrivet. jag har fixat mina rynkor runt munnen. Det är knappast ALLA mina rynkor
    Dessutom finns dom kvar. Dom är bara inte så djupa

• Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-01-27 14:09:04 följande:
    Jag är minst 10 äldre än vad du är och har inte fått några behov av att minska några rynkor, för de få rynkor jag har är karaktärsrynkor. Några rynkor runt munnen har jag inte alls
    Fast alla åldras ju olika
  • Anonym (37 år)
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 14:14:30 följande:
    Och att göra extrema saker som att operera sig och spruta in gift i kroppen tycker jag är ganska extremt. Tror man då kanske behöver lära sig att acceptera och älska sig själv som man är.
    t.
    Läs på:

Restylane ger resultat som ser naturliga ut och grundas på den unika NASHA-teknologin vars hyaluronsyra är mycket lik kroppens egen hyaluronsyra. Restylane är inte ett gift och påverkar inte ansiktsuttrycken eller ansiktsrörelserna. Eftersom Restylane inte är permanent gör den det möjligt för dig att undvika att skapa ett permanent utseende som du kanske ångrar när ditt ansikte med tiden förändras.
Svar på tråden Skönhet