Inlägg från: Anonym (37 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (37 år)

Skönhet

jag ska visa hur det var runt munnen. Ser ni!? Åhh vilket hårt liv jag måste levt
    haha
    Jag kanske skrattat för hårt

• Anonym (37 år)

och nu då
    tadaaa så fint det blev

• Anonym (37 år)
    tahira skrev 2012-01-28 11:54:49 följande:
    Tyvärr tror jag ofta att det blir så, framförallt med läpparna, att den som gör det själv inte riktigt ser hur fejkat och  illa det ser ut.

Jag har flera personer i min bekantskapskrets som sprutar i läpparna regelbundet, och många av dem har gått från att vara naturligt vackra till att mest bara se konstiga ut. Jag kan inte sluta stirra på dem, för att läpparna ser så märkliga ut och hela ansiktet bara blir "fel". 

Jag tycker att det inte är så konstigt om man fixar och trixar och har sig om man har ett alldagligt utseende, eller helt enkelt inte ser bra ut. Men att någon som ärnaturligt vacker väljer att förstöra sitt ansikte är helt oförståeligt för mig. 
    Ang att förstora läpparna håller jag fullständigt med dig
  • Anonym (37 år)
    Anonym skrev 2012-01-28 12:08:30 följande:
    Själv undrar jag hur i all världen kvinnor (som vägrar inse sin egen ålder) på riktigt tror att de är fina med restylane, har de ingen i sin närhet som kan berätta att de ser ut som desperata, tragiska fiskar??

Att fixa bröst och använda löshår är väl en sak, men jag har inte än sett någon som sett fin ut med dessa jätteläppar. Fattar de inte att folk skrattar bakom ryggen åt dem? 

Som jag sa: jag håller med ang. läppar. Asfult på ALLA
  • Anonym (37 år)
    Newsflash skrev 2012-01-28 12:55:13 följande:
    . Det är lite som att prata med en salongsberusad person vid lunchtid. Personen kan vara trevlig och uppföra sig normalt, men det är ändå lite weird. 
    Hur menar du? Wierd?
  • Anonym (37 år)
    Newsflash skrev 2012-01-28 13:10:55 följande:
    Ibland kan något kännas lite fel trots att det är svårt att sätta fingret på vad det är. Ofta har folk med Restylane ett utseende som är lite fel. Det är inte direkt fult eller uppenbart konstigt, men det är liksom nåt som inte stämmer. 
    Du kanske pratar om botox? Då man kan se lite stel ut
  • Anonym (37 år)

Men allvarligt talat det är ingen som skulle märka det på mig.
    Såg ni bilderna några sidor bak i tråden?

• Anonym (37 år)
    Titanica skrev 2012-01-28 13:48:23 följande:
    TS det blev ju jättebra!
    Jag tycker det är bra att man kan göra såna saker om man vill.
    Tack
  • Anonym (37 år)
    Nybygge skrev 2012-01-28 13:59:16 följande:
    ...men om ingen märker det, varför då göra det?
    Känns bättre för mig.
    Känner mig ung
  • Anonym (37 år)

Det är väl så att ingen märker exakt vad man gjort bara typ "vad fräsch du ser ut"

Svar på tråden Skönhet