Inlägg från: Anonym (37 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (37 år)

Skönhet

Anonym (psyk.) skrev 2012-01-27 19:36:58 följande:
    Lägg dina pengar på psykologhjälp istället. Kanske du får mer pengar över, och de kan du ju då skänka till samfundet mot plågsamma djurförsök , som testar otroligt vidriga metoder på djur, för att du bla har dåligt självförtroende.....
    gör det du, du som inte kostar på dig nån skönhet
  • Anonym (37 år)
    Anonym (psyk.) skrev 2012-01-27 19:36:58 följande:
    Lägg dina pengar på psykologhjälp istället. Kanske du får mer pengar över, och de kan du ju då skänka till samfundet mot plågsamma djurförsök , som testar otroligt vidriga metoder på djur, för att du bla har dåligt självförtroende.....
    Restylane är en gel som består av stabiliserad hyaluronsyra. Hyaluronsyra är ett ämne som förekommer naturligt i din kropp

alltså inte djurförsök.
    Va fan vet ni ingenting. ni bara tycker utan att ha kunskap
  • Anonym (37 år)
    Missermajser skrev 2012-01-27 19:46:15 följande:
    Hur ska jag då kunna se när denna vackra kvinna är bekymrad?

Nej kanske inte men hon kan bli fulare vilket jag sett på flera med botox. Kvinnor ska ha en bekymmersrynkor ihop med det där friska kvinnliga hon har kvar naturligt. Det är så trevligt att se när rynkan slätas ut eller förändras av ett skratt. Det där stela ansiktet som jag sett hos vissa får mig att tänka på Margaret Thatcher eller liknade. Men smaken är ju delad och jag tillhör dem som inte ens gillar kvinnor som måste ha mycket smink.
    Hur har detta kommit in i diskussionen? Har jag tagit botox för bekymmersrynka? Tänker jag göra det? Har jag ens en bekymmersrynka?

Svar nej nej nej
  • Anonym (37 år)

Jag klarar snart inte läsa mer.

Hur sjutton är ni funtade. Ni måste vara de sista typ 10 på denna planet.
    My God

"vi älskar våra rynkor, det gör att ansiktet får karaktär, för att inte tala om mina hängtuttar & 40 bristningar på min hängiga mage. I looove them, då syns det att jag gett liv till mina barn"

*skrattar ihjäl mig*  dream on

• Anonym (37 år)
    Lenora skrev 2012-01-27 19:50:31 följande:
    Jag önskar att jag kunde se en bild på dig för det är så svårt att avgöra vad det här handlar om egentligen.

Jag har många vänner och bekanta som har gjort små ingrepp och det både ser naturligt och snyggt ut. De är definitivt inte narcissistiska människor med dålig självkänsla. 

Det enda jag tänker på är att jag undrar om du anpassar din stil efter situation? 

Det är klart att man kan gå ner till ica och vara snygg och fräsch men att gå ner på ica stylad som att man ska ut på en lyxig krogrunda i storstaden gör naturligtvis att människor reagerar, särskilt i ett litet samhälle. 
    Ja jag önskar jag kunde visa men va fan...nä
    Jag ser helt normal ut. Ingen vet att jag gjort nåt.
    Jag åker till dagis utan att kamma håret eller sminka mig.
    Jag bara är normal.

Bodde i ett mindre samhälle förut där ingen klädde upp sig. Det normala var mysbyxor och hade man klackar på skorna blev man utsirrad.
    Nu åker även jag i detta större samhälle på affären med mysbyxor. Jag bryr mig inte om nån skulle kolla snett.
    Men jag vill fasen inte ha de fula rynkorna runt munnen.
    Bara en sån enkel grej. Jag är normal. Promise
  • Anonym (37 år)
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 19:55:37 följande:
    det är inte min mening att få dig att må dåligt, bara så du vet. Du är en fri person och får göra som du vill! Alla är vi olika, vilket vi ju diskuterar kring..
    Jag vet. Jag kan bara inte tro det är sant
  • Anonym (37 år)
    Anonym (55 år) skrev 2012-01-27 19:57:30 följande:
    Käre tid..lilla gumman.. Jag VET med tanke på din ålder..att det blir svårare och svårare att hålla dig perfekt..

Jag ser betydligt yngre ut än vad jag är..men detta är naturligt... använder nästan inte ens hudkräm.. tränar inget ..men ser ändå vältränad ut..

.För har man inte det naturligt som tydligen inte du inte har ..utan måste hålla på med både det ena och det andra...så blir det  till sist att du inte orkar hålla på o greja med dig... Då kommer du att må skitdåligt.när du kollar dig i speglen... och inte våga visa dig för någon..
    Jag kan tänka att din mamma menar detta....
    Jag är inte perfekt. Försöker inte vara det heller
  • Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-01-27 19:59:45 följande:
    OK, det är det som är tragiskt, att du inte kan inse att alla är inte rädda för att åldras. Jag skäms inte för mina rynkor och ja, jag tycker gamla personer är vackra
    Fast jag är inte en gammal person. Känner mig inte så iaf.
    Jag vet inte vad jag kan säga som gör att ni förstår?
  • Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-01-27 20:04:05 följande:
    Nej, du är inte gammal, när jag var i din ålder hade jag smått, hade inte en tanke på rynkor, det enda som bekymrade mig var hur jag skulle gå upp i vikt, då jag var mager som en sticka., ohälsosamt smal, size 0 var inte klädsamt på mig.
    Jag har oxå småbarn. Tre st faktiskt.
    Har ändå tid att se att jag förändrats o inte till det bättre.
    men nu efter lite restylane känner jag mig som ny.
    Är så himla himla glad
  • Anonym (37 år)
    Anonym (Men snälla) skrev 2012-01-27 20:08:50 följande:
    Jag är iallafall glad för din skull!! :)
    tack
    sextiotalist skrev 2012-01-27 20:14:06 följande:
    Men jag anser att jag är snyggare nu än när jag var 37, faktiskt, jag har gått upp i vikt (ja, jag är glad att jag har gått upp i vikt), fått mer kvinnliga former (tänk jag fick snygga bröst utan operation), mår bättre, ser friskare ut, trots mina rynkor (kring ögonen och lite kring munnen) är jag stolt över min kropp och känner mig fräschare än jag gjorde när jag var som tunnast
    Jag hade inga bröst utan operation. platt som den plattaste pannkaka. Men säkert tycker du att jag skulle gillat det
Svar på tråden Skönhet