• Anonym (jag)

Jag vill knulla!!

Jag är i ett förhållande sen ett antal år tillbaka och vi har ett barn. Tyvärr så är vårat sexliv praktiskt taget dött. Vi har sex ungefär varannan månad. Och det är inte en bra sex när vi väl kommer till ens. Vi går igenom de gamla rutinerna helt enkelt. 
    Jag är inte kär i honom längre utan vi känns mest som vänner. Han påstår att han är kär i mig men jag tvivlar på det. Det är ju uppenbart att vi inte tänder på varandra längre.

Jag saknar att vara kåt, att KNULLA!  Ibland funderar jag på att vara otrogen men jag vet inte om jag skulle palla det. Jag har spanat in en kille på jobbet som jag flörtar med hela dagarna, om jag vore singel så skulle jag varit all over him.

Jag har funderat på att lämna killen i och med att vi numera bara beter oss som två rumskamrater. Men jag älskar honom, han är världens bästa pappa och jag skulle gärna vilja ha ett till barn med honom om nåt år. 

Å alla dessa funderingar man sitter med på natten..... 

• Svar på tråden Jag vill knulla!!
  • kvinna 34

Det finns saker som värderas högre än att Knulla ts ska kanske se till din partners känslor lite och bli mänsklig .

• kvinna 34

Värre än ett djur ..... Skulle aldrig vilja ha en sådan partner hade dumpats på en gång .(-:

• kvinna 34

Du lär aldrig få fler barn med den personen efter ditt sött och värderingar, åkt ut på en gång om det vore jag .

• Anonym (Jag)

Känner igen ts. Jag känner lika. Vi har sex lite oftare än dig men jag saknar nykåtheten. Vi har i princip aldrig spontansex. Det suger. Det är ett problem vi pratar om också men det blir liksom aldrig bättre. Fast själva sexet är svinbra men vill ha det oftare! Mer! Spontant, skönt och vilt! Som förr.

• kvinna 34
    Anonym (Jag) skrev 2014-02-19 18:22:55 följande:
    Känner igen ts. Jag känner lika. Vi har sex lite oftare än dig men jag saknar nykåtheten. Vi har i princip aldrig spontansex. Det suger. Det är ett problem vi pratar om också men det blir liksom aldrig bättre. Fast själva sexet är svinbra men vill ha det oftare! Mer! Spontant, skönt och vilt! Som förr.

Har aldrig funderat på omvärderingar sex är som sagt inte kärlek det finns sex sajter att gå in på om ni söker det .(-:
  • Anonym (Jag)
    kvinna 34 skrev 2014-02-19 18:28:06 följande:

Har aldrig funderat på omvärderingar sex är som sagt inte kärlek det finns sex sajter att gå in på om ni söker det .(-:
    Jo alltså vi har en profil på body contact och hade med en man till för ett par månader sen. Vi är inte känsliga så. Även jag har sagt att han får gärna roa sig på egen hand eller med nåt par eller så.

Jag ser enorm skillnad på sex och kärlek som tur är. Kärlek har vi all i världen men vi har låst oss i sexbiten.
  • kvinna 34
    Anonym (Jag) skrev 2014-02-19 18:30:59 följande:
    Jo alltså vi har en profil på body contact och hade med en man till för ett par månader sen. Vi är inte känsliga så. Även jag har sagt att han får gärna roa sig på egen hand eller med nåt par eller så. Jag ser enorm skillnad på sex och kärlek som tur är. Kärlek har vi all i världen men vi har låst oss i sexbiten.

Det krävs ju okänsliga själar som bara värderar sex du skulle aldrig passa med en person som är för kärlek och har känslor och förhållande det skulle kemin explodera av .(-:
  • Anonym (Jag)
    kvinna 34 skrev 2014-02-19 18:36:14 följande:

Det krävs ju okänsliga själar som bara värderar sex du skulle aldrig passa med en person som är för kärlek och har känslor och förhållande det skulle kemin explodera av .(-:
    Va?
  • kvinna 34
    Anonym (Jag) skrev 2014-02-19 18:43:23 följande:
    Va?

Ja så är det med alla värderingar här i livet går det inte i hops hår inte kemin (-:
  • Anonym (Jag)
    kvinna 34 skrev 2014-02-19 18:44:43 följande:

Ja så är det med alla värderingar här i livet går det inte i hops hår inte kemin (-:
    Jag har ingen aning om vad du svamlar om. Jag vill bara knulla.
Svar på tråden Jag vill knulla!!