• Anonym (jag)

Jag vill knulla!!

Jag är i ett förhållande sen ett antal år tillbaka och vi har ett barn. Tyvärr så är vårat sexliv praktiskt taget dött. Vi har sex ungefär varannan månad. Och det är inte en bra sex när vi väl kommer till ens. Vi går igenom de gamla rutinerna helt enkelt. 
    Jag är inte kär i honom längre utan vi känns mest som vänner. Han påstår att han är kär i mig men jag tvivlar på det. Det är ju uppenbart att vi inte tänder på varandra längre.

Jag saknar att vara kåt, att KNULLA!  Ibland funderar jag på att vara otrogen men jag vet inte om jag skulle palla det. Jag har spanat in en kille på jobbet som jag flörtar med hela dagarna, om jag vore singel så skulle jag varit all over him.

Jag har funderat på att lämna killen i och med att vi numera bara beter oss som två rumskamrater. Men jag älskar honom, han är världens bästa pappa och jag skulle gärna vilja ha ett till barn med honom om nåt år. 

Å alla dessa funderingar man sitter med på natten..... 

• Svar på tråden Jag vill knulla!!
  • Anonym (A)
    Anonym (jj) skrev 2015-06-25 18:53:51 följande:
    Klart han är världens bästa pappa han får väl liksom vissa andra inte göra annat än att ta hand om hushåll , barn , och sysslor och dig och dina behov  mm  då brukar det heta världens bästa mamma eller pappa...Men hur länge man pallar det det är tids begränsat.
    Håller med
  • qfnafnjf

Om du åt kåt, testa att ställa dig och luftjucka och tänk på sex samt hur det känns. Det kanske stillar begäret?

• Ordinär Man

Och inte en tanke på att sannolikt vill han också bara knulla?

Du kan fortsätta så här, och upptäcka att efter ett tag behöver din man inte de där trista knullen en gång i kvartalet. 

För så är det, att dålig sex är bättre än ingen sex. Men man avstår dålig sex om man kan få hygglig sex. Åtminstone lite då och då.

• TestaralltX

Verkar som om alla är kåta och jag själv onanerar varje dag, men har också haft en del äldre damer de senaste åren och något som alla gillar är analsex, det kanske skulle få erat sexliv att blomstra. Alla gillar att slicka fitta, bli avsugen, hon ta satsen i munnen, svälja och få röven knullad. Om någon säger annat, ljuger dom.

• TestaralltX

Passionerad sex är förlegat, folk vill knulla som djur, suga, slicka, svälja, ta det analt, mycket glid, fastbunden, leksaker, analdildos, dubbel penetration....

• Anonym (Syndaren)

Jag var i din sits och var otrogen. Inget jag rekommenderar och det är väldigt sårande och krossar allt om han får reda på något.
    Även om man är i en rus och kåt 24/7 så kommer det också att ta slut.

men efter otroheten blev det klart för mig vad jag ville och ni har kraften att förändra ett sexliv och kärleksliv. 

• Anonym (Smartaste är)

Smartaste är att du då skaffar ett till barn med honom innan du börjar ligga runt. Det är alldeles för mycket som kan gå fel annars.

• Anonym (Man 9)

Haha , ibland kan man få sug men de e väl inte hela världen!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Jag vill knulla!!