Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Hahaha! Alltså hur gammal är du? 100?
Hoppas ni skiljs åt! Är du Jehovas vittne eller?
Jag får (tjej) inte onanera för min sambo! Han anser att det är otrohet.....
Jag får (tjej) inte onanera för min sambo! Han anser att det är otrohet.....
Haha! Så farligt är det väl inte att din kille satt o runka när du kom hem.
Tänk om det var på dig han tänkte på när han gjorde det ; ) För att han inte kunde hålla sig till du kom.
Visst man kanske blir snopen men av att se det men hade min sambo blivit påkommen med att runka när jag kom hem hade jag nog tagit tillfället i akt och hjälpa honom o få det lite skönt jag med : )
Haha! Så farligt är det väl inte att din kille satt o runka när du kom hem.
Tänk om det var på dig han tänkte på när han gjorde det ; ) För att han inte kunde hålla sig till du kom.
Visst man kanske blir snopen men av att se det men hade min sambo blivit påkommen med att runka när jag kom hem hade jag nog tagit tillfället i akt och hjälpa honom o få det lite skönt jag med : )
På medeltiden kunde man råka ut för skampåle. Jag är lite förvånad att vissa i den här tråden inte har föreslagit detta passande straff för den i köttet svagsinte! *flinar ironiskt*
Hur har det gått, ts? Har du lyckats hitta en snubbe som inte runkar? Därför att han inte har någon kuk.