Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Jag får (tjej) inte onanera för min sambo! Han anser att det är otrohet.....
Haha! Så farligt är det väl inte att din kille satt o runka när du kom hem.
Tänk om det var på dig han tänkte på när han gjorde det ; ) För att han inte kunde hålla sig till du kom.
Visst man kanske blir snopen men av att se det men hade min sambo blivit påkommen med att runka när jag kom hem hade jag nog tagit tillfället i akt och hjälpa honom o få det lite skönt jag med : )
Tänk att den här tråden finns kvar! Det har skämtats mycket om den på andra ställen.
Skulle tro att TS lever ensam då det inte finns några normala killar som onanerar, knappast tjejer heller för den delen.
Tänk att den här tråden finns kvar! Det har skämtats mycket om den på andra ställen.
Skulle tro att TS lever ensam då det inte finns några normala killar som onanerar, knappast tjejer heller för den delen.
Men gud. Kan inte den här tråden dö nu?