• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Pussan
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-31 10:08:35 följande:
    Tänk på att många i den här tråden trollar....
    Sådana personer finns inte i verkligheten, det dog ut på 1800-talet.
    Det gjorde tyvärr inte det. Det finns t o m de som anser att kvinnan måste vara helt täckt från topp till tå
  • Killekille34
    Pussan skrev 2017-01-31 22:15:10 följande:

Vi matchar varandra jättebra. Två kåtdjur som njuter av livet och varandra.

Jag verkar trivas bättre med livet än du och TS och ¨alla normala¨

Va gött det låter så ska det vara. Jag tänkte på den här tråden idag när jag vart ledig från jobbet idag gätt hemma varit dyngkåt . Sms ar till tjejen att idag blir en dag med mycket runk och får ett perfekt svar av henne. Kan du inte gå och smårunka lite hela dagen och om du kan hålla dig utan att spruta för ikväll vill jag ha en jättesats i munnen. Det var svårt men orka vänta tills hon kom hem med själva sprutet. Annars har vi alltid fri onani i detta hushåll och fri porrsurf och vi är flitiga onanister både hon och jag.
  • KarlssonsKalle
    Killekille34 skrev 2017-02-02 03:23:08 följande:
    Va gött det låter så ska det vara. Jag tänkte på den här tråden idag när jag vart ledig från jobbet idag gätt hemma varit dyngkåt . Sms ar till tjejen att idag blir en dag med mycket runk och får ett perfekt svar av henne. Kan du inte gå och smårunka lite hela dagen och om du kan hålla dig utan att spruta för ikväll vill jag ha en jättesats i munnen. Det var svårt men orka vänta tills hon kom hem med själva sprutet. Annars har vi alltid fri onani i detta hushåll och fri porrsurf och vi är flitiga onanister både hon och jag.
    Normala par har ju faktiskt fri onani som standard....
  • Kocken

Jag hoppas verkligen att det här är ett skämtinlägg!

Att inte låta sin partner onanera låter ju mer än lovligt galet.

För min del skulle det vara upphetsande att komma hem till en tjej som smeker sig =)

• Pussan
    Gott! Ett jättesprut i munnen, varmt och sticky...så härligt
  • Volkheim

Nu är jag inte den mest aktiva medlemmen, men varför lever den här tråden fortfarande?

Den känns som en trolltråd redan från början, och ärligt talat, så antar jag automatiskt att alla som håller med TS också är troll, för onani är en grej som det är så förbannat larvigt att grina över.

• Anonym (Roxy)

Själv skulle jag bli riktigt sur men framförallt otroligt sårad om jag kom hem och kom på sambon med att sitta och runka. Jag hade undrat vad det var för fel på mig och om jag inte duger längre. Så jag förstår dig TS.

• Anonym (Joey)
    Vad äcklig du är, stackars din flickvän.
    Du är porrmissbrukare och nog inte kontroll över ditt runkande heller.

Man sitter inte och runkar sådär om man har flickvän, håller man inte med om det så är man ett troll alternativ är pervers.
Svar på tråden Den jäveln runkade!