• Sofiasims

    Glädje och tacksamhet

    Jag kommer här att skriva in lite saker som jag är glad och tacksam över. Jag kommer också att skriva ner mål och önskningar.

    Anledningen är enkel, det är mycket lättare att på riktigt känna och befästa glädjen och tacksamheten om jag skriver ner den och det är lättare att strukturera mål om de är nedskrivna.

    Är det någon som vill följa med så är ni välkomna!

  • Svar på tråden Glädje och tacksamhet
  • Sofiasims

    Ok jag börjar.

    Just idag är jag väldigt glad för att mitt internet har börjat fungera igen!

    Stallet väntar, jag glädjer mig!

    Mitt mål är att hitta det jag brinner för och ägna mig åt det varje dag. Jag börjar med uteslutningsmetoden: Det är inte något med service eller där jag måste vara kreativ hela tiden. Det har ändå med människor att göra. Och djur, helt klart. Söker vidare.

  • elinaehn

    fin tanke.
    jag är tacksam för min dotters blick imorse då jag lämnade henne i skolan. vi hade en så fin morgon och hon möttes av en klasskompis som sa att hon var så fin idag, och svarade "tack du är också jättefin". Vilken fin start på en dag i skolan!

    och så är jag tacksam för att jag kunde springa min runda fast jag vaknade med tokvärk (har kronisk värk), för att springa dämpar värken så bra ibland i flera timmar!

    tack för trådstarten!     

  • litenlind

    Idag är jag tacksam för att jag har träningsvärk, det betyder ju att jag har tränat
    Jag är också tacksam för att jag igår kunde spendera kvällen i stallet och därefter tillsammans med en fin vän.

    Sedan är jag såklart tacksam över att min dotters humör vände snabbt från att ha varit trött och arg till att vara strålande glad när vi gick till dagis. Hon är en stor glädjespridare i mitt liv!

    Jo och så är jag glad över att det är påsk nu, jag älskar ju traditioner. På påsk åker vi alltid till landet, en oerhörd förmån som jag är djupt tacksam över. 


    Allt du önskar kan du få
  • elinaehn

    Tacksam för att jag kunde hjälpa min farmor lite idag. Svårt att bli gammal i skönt att kunna hjälpa till lite.

Svar på tråden Glädje och tacksamhet