Vilken mjölk dricker ni hemma?
Vilken mjölk dricker ni?
Vilken mjölk dricker ni?
Här går det åt sjukt mycket mellanmjölk, älskar den drycken...
Standardmjölk efter att jag fick första barnet. Förr drack jag bara mellanmjölk. Barnen dricker standardmjölk, får riktigt smör och grädde i maten om det är sås jag ska göra.
Son och make: mest mellanmjölk, ibland gammaldags.
jag: minimjölk.
Vi har bytt från mellan till standard sedan sonen började dricka mjölk. Dock fick vi lite smäll på fingrarna angående detta härom dagen då dietisten sade att mellanmjölk är bättre för barnen pga att det finns tillsatt D-vitamin i den, så vi har faktiskt bytt tillbaks! :)
Vi har bytt från mellan till standard sedan sonen började dricka mjölk. Dock fick vi lite smäll på fingrarna angående detta härom dagen då dietisten sade att mellanmjölk är bättre för barnen pga att det finns tillsatt D-vitamin i den, så vi har faktiskt bytt tillbaks! :)
Vi dricker självklart riktig mjölk här hemma, dvs standardmjölk. Särskilt sedan man fick barn har det blivit viktigare med att välja naturliga och ordentliga produkter och försöka välja de mest hälsosamma alternativen. Så numera har vi både riktig mjölk, riktig grädde och riktigt smör. Inga margariner eller lågfettprodukter som innehåller en massa trams.
barnen dricker laktosfritt och får 3%
jag och sambon dricker vanlig och i dricker oftast mellanmjölk. ibland lättmjölk.
Ekologisk mellanmjölk
Laktosfri mellanmjölk