• Cristina01

Barn i Ängelholm 2012

Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?

• Svar på tråden Barn i Ängelholm 2012
  • Cristina01

Det hade varit jätte kul men blir nog för mycket packning för mig att kånka på bussen =(

• Idizen

Lottis och christina: om vi går på samma ställe och tid så kanske vi kan samköra? Blir inte lika dyrt då ju :)

• LottisT83

Absolut, jag är på!! Kan ju kolla när det startar i Laholm och Höganäs !

• Idizen

Lottis: kul. Ja kolla upp och säg till :) finns ju i hbg oxå men det e kanske längre?

• LottisT83

I Laholm kostar det 950 kr/ termin och i Helsingborg kostar det 1750 kr/ termin ( har ej hittat några alternativ men det finns säkert) och i Höganäs likaså men där är redan fullt...

Ska leta vidare och se vad jag hittar mer!

• Påväg

Kul med babysim :) visst är det rekommenderat från 3 månader? Jag köpte faktiskt på mig några badblöjor för ett presentkort jag hade på Barnens hus. Hoppas kunna använda dem framöver :)

• Cristina01

det skulle vara jätte kul, bara att höra av er när ni hittar ett bra ställe.

• LottisT83

På sidorna om babysim jag läst så ska bebis väga 4 kg och ha läkt navel, övre gräns finns ingen! Så det är bara att simma på, alla våra har väl nästan passerat 4 kg?!
    Ser verkligen fram emot det, ska bli så mysigt!!

Nu letar jag efter en gymnastikgrupp för 4-åringar i Ängelholm då dottern så gärna vill gå på det, ni vet ingen?? Ängelholmsgymnasterna vill jag inte beblanda mig med, har själv gått där i många år förut men tyvärr har dom blivit så fixerade vid utseende och prestation istället för att låta barn vara barn och få leka :(

• Idizen

Finns gymnastik här på södra utmarkens skola. Amadeus går där på tisdagar mellan 18-19. Vet inte om det är Ängelholms gymnasterna dock. Men de som håller i det är två unga tjejer som är jätteduktig. Mycket lek och spring. Kostar typ 250 kr/termin.
    Annars är det ju ute i skälderviken, lingvallen som har.

Kanske lönt att köra till Laholm då. Billigast ku

• LottisT83

Finns det någon hemsida Ida eller hur får man kontakt???

Svar på tråden Barn i Ängelholm 2012