Barn i Ängelholm 2012
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Det hade varit jätte kul men blir nog för mycket packning för mig att kånka på bussen =(
Lottis och christina: om vi går på samma ställe och tid så kanske vi kan samköra? Blir inte lika dyrt då ju :)
Absolut, jag är på!! Kan ju kolla när det startar i Laholm och Höganäs !
Lottis: kul. Ja kolla upp och säg till :) finns ju i hbg oxå men det e kanske längre?
I Laholm kostar det 950 kr/ termin och i Helsingborg kostar det 1750 kr/ termin ( har ej hittat några alternativ men det finns säkert) och i Höganäs likaså men där är redan fullt...
Ska leta vidare och se vad jag hittar mer!
Kul med babysim :) visst är det rekommenderat från 3 månader? Jag köpte faktiskt på mig några badblöjor för ett presentkort jag hade på Barnens hus. Hoppas kunna använda dem framöver :)
det skulle vara jätte kul, bara att höra av er när ni hittar ett bra ställe.
På sidorna om babysim jag läst så ska bebis väga 4 kg och ha läkt navel, övre gräns finns ingen! Så det är bara att simma på, alla våra har väl nästan passerat 4 kg?!
Ser verkligen fram emot det, ska bli så mysigt!!
Nu letar jag efter en gymnastikgrupp för 4-åringar i Ängelholm då dottern så gärna vill gå på det, ni vet ingen?? Ängelholmsgymnasterna vill jag inte beblanda mig med, har själv gått där i många år förut men tyvärr har dom blivit så fixerade vid utseende och prestation istället för att låta barn vara barn och få leka :(
Finns gymnastik här på södra utmarkens skola. Amadeus går där på tisdagar mellan 18-19. Vet inte om det är Ängelholms gymnasterna dock. Men de som håller i det är två unga tjejer som är jätteduktig. Mycket lek och spring. Kostar typ 250 kr/termin.
Annars är det ju ute i skälderviken, lingvallen som har.
Kanske lönt att köra till Laholm då. Billigast ku
Finns det någon hemsida Ida eller hur får man kontakt???