Barn i Ängelholm 2012
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Tack!
Jag fikar gärna och från nästa vecka har jag stora tjejen hos dagmamma tisdag, onsdag, torsdag 9-14!
Var inne på stadshuset idag och frågade om babysim, de vet ej hur de kommer ersätta simhallens aktiviteter men kultur och fritidsnämnden ska ha möte antagligen nästa vecka och detta står med på dagordningen så vi skulle hålla utkik på hemsidan sa damen jag pratade med!
sover inte du på nätterna lottis????
Hej tjejer :) hoppas allt är bra med alla!
Känner väl att jag började bli lite överflödig i gruppen nu med tanke på att jag faktiskt inte bor kvar i Ängelholm längre. Därför kommer jag kanske inte vara lika aktiv längre men självklart vill jag följa er och era bebisars utveckling. Så jag hänger kvar men kanske inte skriver lika mycket hädanefter :)
Hoppas ni får en mysig fika! Om jag kommer ner någon dag i framtiden hoppas jag att vi kan ses!
Kram på er!
Haha, nej cristina jag ligger vaken några timmar varje natt medan alla hemma sover, det är skitirriterande men jag kan verkligen inte somna:)
Påväg, tycker absolut inte du är överflödig men jag förstår dig, men jag hoppas du skriver ibland ändå så vi kan följa er på håll och kommer du hitåt fikar vi absolut!!
28/8 börjar 4-6 års gruppen. Exakt tid återkommer hon med så fort hon vet.
Lottis :)
Tack!
Tack vad rara ni är! Jag kommer såklart uppdatera hur det går då och då. Och jag följer er med spänning :)
Idag blir Eleonore, för övrigt, 8 veckor :)
Ja absolut vill vi följa dig, man vill ju veta hur ni har det där uppe.
Okej Lottis, jag trodde du var uppe med din lilla tös på nätterna.
På måndag ska jag till Halmstad sjukhus, dags för efterkontroll, ska bli skönt att kolla upp att allt ser bra ut, känns bra att åka dit för man har lite frågor som jag hoppas hon kan svara på.
Våra små bebisar växer så fort, på måndag blir Natalie 8 veckor.
Nej, hon sover så gott såå på nätterna, inatt har hon sovit mellan 23-07 så jag hade ju kunnat vara hur utvilad som helst om det inte berodde på att jag vaknar varje natt och inte kan somna :((
Var på BVC igår och hon har ökat bra och följer kurvan, de frågade hur det blivit med kräkningarna och jag sa att det har blivit mycket bättre, kräker bara litegrann då och då men att hon nu istället börjat skrika som en vilde efter varje mål trots att hon är mätt...
Det fick jag äta upp för igår efter det krökte hon massor igen och Skrek- hon skrek nästan hela eftermiddagen och kvällen och imorse satte hon igång igen... Bajsade inte igår så hoppas det är det för sånt vrålande kan få vem som helst tokig :))