Barn i Ängelholm 2012
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Ska kolla när jag sitter vid datorn nästa gång.
Tack vad snällt av dig!!
Ska vi bestämma oss för babysim i Laholm , tänkte man kanske måste boka plats snart, eftersom Höganäs redan var fulltecknat så kanske platserna går snabbt så vi inte väntar för länge bara :)
Vilka dagar och tider är det?
Sambon sa att dom kommer ordna babysim här i Ängelholm, ANT på tofta badet. Kanske ska vi avvakta och se. För det blir ju betydligt billigare och bättre?
Då väntar vi lite, får försöka ta reda på det!!
Min tjej är nu över 4 kg =) så det är inga problem här, skulle vara så kul.
Hoppas ni alla mår bra.
Kram på er
Vad säger ni om en fika snart igen?
Skulle vara kul att se er igen.
Absolut. Fr.o.m. Nästa vecka är jag själv med Felix på tisdagar, onsdagar och torsdagar mellan 8.30-13.30. Fikar gärna så någongång, så slipper jag ha med de andra galningarna :)
www7.idrottonline.se/AngelholmsGF-Gymnastik/Nyheter/Egna-nyheter/SchemaVT2012Barn/
Lottis här har du en länk till gymnastiken. Amadeus kommer gå i gruppen 4-6 på tisdagar mellan 18-19 på södra utmarken.
Såklart va det en gammal uppdatering, men jag har messat till hon emelie och förhört mig så jag kan återkomma när jag vet svar =)