• svartaskalman

Dansa med vargar 2

Tjoho!
    Det blir en andra vers
    Självklart hänger jag på. Vill ju för allt i världen inte missa hur det går för alla goa människor

FP: läskigt att svullna så i ansiktet. Har du ont oxå? Hoppas det går över snart.
    Zeke: Bra jobbat med infon!

Kramar i mängder!

• svartaskalman

Ta det riktigt lugt Amadea!
    Hoppas du hittar nge fint.

• svartaskalman

FP: Grattis till vinsten! Vågar man fråga vad du fick betala? Zeke verkade ju lite smått svettig

Hoppas att ni allesammans får en toppenvecka!
    Själv ska jag jobba alla dagar utom onsdag. Då är det dax att sikta på ÄL-stickan igen

Största kramarna på er allesammans!
    Passar på att dela ut sko-dubbar till samtliga. Vill inte ha några brutna ben här i tråden.

• svartaskalman

Hstintan: Vad duktig du är!
    Hoppas du får redig träningsvärk
    Min träning sprack! Efter förkylninge hann jag inte komma igång förrens maken krachade trampmaskinen
    Så nu är det väl bara på med skoteroverallen å promenadkängorna för att bege sig ut i kylan.
    "Men jag är inte bitter"

Amadea: Skönt att blodtrycket är lite bättre i allafall.
    Några känningar åt entré för liten än?

Sammet: Det kommer att gå SÅ bra på UL. Glöm inte att hälsa från oss bara

Kram på er alla!

• svartaskalman

Tänkte bara infa de placeringssugna om att det är snubblande nära att placera sig på plats 1500 hos mig.
    1a pris är en bit av god kycklig/chili paj.

• svartaskalman

Ledsen Java... Men placeringen gick till Emm73!!!!
    Är du snäll så kanske du kan få dela hennes rutiga filt i gröngräset och smaka en bit

(Det är inte bara barn som pockar på uppmärksamhet, även hundar vill ha sin beskärda del )
    Ha det gott alla vänner!

• svartaskalman

Med det vill jag säga...
    att det är rastningsdax... Bäst att ta med sig påsar, en chäfer lämnar ju inga risgryn efter sig precis.

• svartaskalman

Ja godmorgon isvärlden!
    -12,3 kallt!!!! Och bara för att maken lämnade hunden hemma i dag. Då får jag ta ispromenaderna
    Tur att han inte drar (såvida ingen löptik har slagit en drill i närheten)

Java: Hur ser eran dag ut i dag då? Äventyr på G?

Kram

• svartaskalman

java: Låter som en trevlig dag
    Vad skönt med nytt lås. Nya nycklar oxå? Det tycker jag är bäst av allt. Man behöver inte oroa sig över ev borttappade nycklar.

Ha det gott vännen!

Svar på tråden Dansa med vargar 2