• svartaskalman

Dansa med vargar 2

Yes! Jag fick inlägg nr 1979. Mitt födelseår

• svartaskalman

Nä nu jäklar
    Stack pigan då jag loggade på?

• svartaskalman

Hej alla goingar!
    Hoppas ni hade en trevlig dag i går med era käraste

Iors: Missade dokumentären, tyvärr. Men jag har en film hemma som heter "Kärlens mirakel", som oxå visar fostrets utveckling.
    Har inte sett den än själv. Men enligt min vän och sambo, som äger filmen, så är den helt underbar.

• svartaskalman

tjoho mina vänner!
    Hoppas ni har det bra!
    I dag ska jag jobba, känns ganska skönt faktiskt. Var ledig i går och då sov jag bort nästan hela dagen
    Men jag var så förbaskat trött efter att vaknat vid fyra och inte kunnat somna om.
    Men vid 10 somnade jag på soffan och sov till kl 13.
    Sen lyckas jag somna igen vid 16 och sov ytterligare 2 timmar. Och sedan HELA natten, bortsett från ett toabesök.
    Behöver jag tillägga att jag känner mig riktigt pigg i dag?

• svartaskalman

Jaa, kan man göra annat än att bara le?
    Det är så härligt med alla dessa +
    och alla bebisar och barn också!

I dag ska jag till läkaren å ta reda på varför det gungar så i skallen. Rajraj!

Fp: Lycka till i dag! Nu är du ju ytterligare en dag närmare målet.

Lajsa: Hälsa solen där du svävar ovanför molnen

Java: Hoppas du är på bättringsvägen i allafall. Men det är hemskt envisa baciller i omlopp nu

Och till er alla; ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

• svartaskalman

Tebax!!! Roligare läkare får man nog leta efter
    Kom dit, han klev rakt fram till mig. Hej M! Visst är det du? Öhhh jaaa; svarade jag mycket förvånat. Har ju aldrig sett karln förr
    Sen gick vi in i hans rum och fem minuter senare stod jag med ett läkarintyg på två veckors sjukskrivning i handen...
    Här ska vi inte riskera något var hans enda ord.
    Okej sa jag. Fattar fortfarande inte riktigt. Men ska kontakta min läkare på gyn om vidare undersökning.

Ojojoj!

• svartaskalman

Lajsa: Vid ett skulle de tidigast kunna lämna rapport... Så vi får hålla oss till tåls ett tag till. Men jag sitter oxå som på nålar

• svartaskalman

Lajsa: Åh vad tokigt! JAg hade missat att det var på G. Glöm mitt tidigare inlägg!
    Det var ju om de var på undersökningen. Men nu ska de ju inte vara där, nu SKA de ju vara på BB.

• svartaskalman

Vimsig jovisst det sticker jag inte under stol med. Men i det här fallet så var det bara brist på uppdaterad info

Svar på tråden Dansa med vargar 2