• svartaskalman

Dansa med vargar 2

Med risk för att verka partisk...
    HEJA Depp! 1-0 till Iors (sorry lajsa)

• svartaskalman

Hej tjejer! Hoppas att allt är bra med er.

Java:Hoppas att dagen blir en vändnings dag för er å att Hugo bara blir bättre och bättre. på er gobitar.

Amadea: Det snöar här oxå Men de har lovat upp till +6 grader. Så jag hoppas än
    Mår lilla ängelen bra? Snäll mot mamma?
    på er sötnosar

Hstintan: Jag kan gärna ta hand om alla semlor som kommer i din väg *slickar mig runt munnen*
    på dig läckerbit.

LL:Skämmer du redan bort Simba med delikatesser? Men du har rätt, fiiint ska fiiiint ha!
    på fiiina familjen.

Lajsa: Hur mås det? Har du landat? Njuter för fulla muggar va? på dig

Iors: Hoppas de grå humör molnen lättat å att solen skiner glädjestrålar på dig. En stor blöt på dig kämpe!

Nu sticker skalman till dalarna för att bli lite ompysslad och bortskämmd medan mannen stökar i källaren. Å när jag kommer hem är han förhoppningsvis klar å vi har ett fiiiint träningsrum att vistas i
    Ni är i mina tankar goa fina människor. Ni förgyller verkligen min vardag. Alla ar i världen till er alla.

Ha det bäst!

• svartaskalman

Hejsan hoppsan mina kära vänner!

Nu är skalman tillbaka, bortskämmd och slö

• svartaskalman

Grisen: Hoppas läkaren har lugnande besked.

Amadea: Ha en bra dag!

FF: Minns inte om jag grattat dig. Men här kommer att STORT grattis i efterskott

LL: Skönt att vara på plats? Hur har flytten gått annars? Har du hållt tassarna borta från alla tunga kartonger?

Mumrika: Tummar hålles!

Betty & Lajsa: Jag vet inte hur jag ska överleva den 7de utan att få veta hur det går för er.

Java:

Zeke å FP: Ser fram mot att få höra alla detaljer om hur det gick när M kom till världen.
    Men förstår att det är mycket att smälta

Nu ska jag gå å försöka få i mig lite frunch... Är så jobbigt att få i sig mat då man mår illa.

kraaaaaaaaaaam

• svartaskalman

Amadea: Så är det för mig oxå. Sticker in näsan här titt som tätt. Men bara för att se att alla andra inte är här
    Men det blir väl som så ibland.
    Här snöar det oxå Har faktiskt fått nog av det nu!

Mer vår åt folket!

• svartaskalman

Här är jag pigan.
    Fastnade i en tråd med pinsamma sexminnen

Jag mår... så där. Mest illa. Men det blir bättre och bättre.
    Längtar så jag blir tikig efter att få gå på VUL. Att det ska gå så sakta. Men på måndag åher jag på kurs två dagar. Å sen är det äntligen onsd.

Du kan få komma å träna på vårat gym i källaren om du vill. Eller så får du teipa boobsen med elteip under dubbla lager med sport-toppar
    Är oxå jätte sugen på att träna nu sedan maken blev klar med gymmet i källaren. Det blev sååå fint.

• svartaskalman

Men det här är ju så stort. Det är klart att det är svårt att ta till sig.
    Vet inte hur jag kommer att känna efter VUL, men det kommer att kännas skönt att passera mitt andra delmål.

Svar på tråden Dansa med vargar 2