Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()
nadia ska föda i huset, och kommer ha eget sov rum då hon är gravid, hon är i v36
Hoppar in här nu när jag har hittat er igen
HUR kan man ställa upp på en sån grej i v.36?!??
Herre gud. Detta ska bli kul o följa! Hahahaha!
Jävlar vad skåningar i år!!!
kija nästa oxå! Och herregud.. Nadia, seriöst? Nja..
Men hur underbar är inte Tenny "nää men nu ska vi ta hand om dig" till den gravida tjejen
Nadia får mig att må illa. Idiot'
Ja Tenny verkar mysig. Svårt att inte gilla honom
Men jag är verkligen helt chockad över det här... Bara tanken på att låsa in sig i ett sånt där hus med all den där festen och alla människor får mig att må lite illa, och då är jag bara i v.25!!
Jag fattar inte, ska dom sterilisera hennes rum sen när det är dags eller och skicka in ett gäng barnmorskor och läkare? Om hon skulle behöva akut kejsarsnitt under förlossningen då? Hur långt är det till sjukhuset från BBhuset? (haha, BBhuset får visst dubbla meningar nu) Lär bli stora debatter om detta i medierna. Följs med spänning!
Men när ni säger att hon ska föda i huset... Menar ni verkligen iiiii huset? Eller ska hon in på förlossningen för att sedan återvända? Cheeeses blir svettig bara jag tänker tanken.