Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()
Tycker det är jävligt egoistiskt av den där gravida tjejen att vara med i big brother! Bb huset är verkligen inget för en nyfödd! En nyfödd ska först och främst knyta an till sin mamma och pappa inte till en massa andra dårar! Hur fan kan man vilja utsätta sitt eget barn för något så sjukt? Sen att hon själv vill bli "känd" är väl hennes jävla problem. Ungen kommer säkert bli ofrivilligt "känd" som den första bb bebisen. Sjuka sjuka sjuka människa!!!!!!!!!!!
Asså-Hanna kanske kommer bli mobbad?
Hon är lite för onaturlig när hon hela tiden ska föra fram sin provokation mot allt. (hon kan nog vara ganska svag?)
Stackars veganen som ska låssas vara tillsammans med den där stela killen.
Hon är ju verkligen trygg och cool och sympatisk, men han då!
....
Jag är avundsjuk på dem som sitter och festar och bara kan ta det HELT lungt nu, fast det är måndag imorron.
Och jag dricker nästan aldrig numera. Men det ser avslappnat ut att sitta där och festa och ha det trevligt och sitta och gaffla.
(Men sen blir de ju alkoholberoende och festar konstant!
Det blir för mycket.)
Folk verkar gilla den där korthårigt blonda tjejen (med en 1-åring hemma). Men hon verkar vara en sån som folk gillar?
Snabba omdömen här. Kul att se hur de verkar såhär i början.
Ni får mina omdömen såhär från live24 just nu. MEN nu är det läggdags.
Nja, Hanna W överspelar. Jag blir irriterad bara av att kolla på henne. Men det är ingen klagan! Det är människor som hon som gör BB intressant.
Just nu försöker jag sitta och höra vad Tenny säger i Director's Cut. Hans skånska är verkligen sinnessjuk grumlig.
Förstår dock inte varför Director's Cut fokuserar på Amandus (?) och Tenny på toaletten. Det händer ju grejer i vardagsrummet.
En uppdatering till alla er som inte har 24/7: Marcel kom ut till uteplatsen och Veganbruden sa till honom att blogg-Hanna inte gillar honom (även hon var där ute). Nåväl, blogg-Hanna sa sedan något i stil med "lägg av, jävla bög" och "gå och knulla din emobrud i stället". Stabil tjej!
hahahahaha fy fasen va roligt!