Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()
Hoppas hon är där för att skapa rubriker och ge programmet tittare och sedan går ut om ett par dar. Inte ens folk från Hudik kan väl vara så... speciella att de tycker det är en bra idé att ha en bebis i ett Bigbrother-hus tillsammans med festande främlingar??
Ja, jag är från Hudik själv! Vågar man erkänna det?
1 gravid kvinna som ska föda inom 4 veckor ?
ska bo i huset med sin nyfödda? Vad fan är detta?
1 brud som är piercad till max ...
1 silikon brud dum som en ärta..
Kan bara säga en sak, Hannah kommer vinna hela skiten,
vare sig folk gillar henne eller inte, men vinna det kommer hon göra!
haha, hon är ju bara grymt korkad, och det är tyvärr sånt folk vill se :)
Hon verkar ganska trevlig "Hanna-asså".
Ha, ha, ha UNDERBART när hon nu konfronterar veganen. Aligatorer dödar människor. Jag vill väskor! Aligatorer är ju läskiga!
Underbara konfrontationer här!
någon som vet hur dom tänkt angående förlossning på hon som ska föda?
hur kan hon tänka att bo där inne med en bebis?
Haha just nu e det Tenny som äger! Så skön grabb!
Hon hade ju rätt asså-Hanna. Veganen kunde väl svarat på hennes fråga. Vad väljer hon om hon ska välja på ett barn som arbetar och en kanin. Hon försa sig där. Hon skulle välja barnet som arbetar sa hon.
Där hade asså-Hanna en poäng
jag älskar att ni redan är igång :D finns några stjärnor kvar från förra året? :D
Nu ska jag sova och drömma om Tenny :)) dock inga våta drömmar....