• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • 3 barns mamma

Jag undrar om sipan igentligen tycker att Hanna w är snygg men han vågar väll inte visa det så han är elak istället precis som det var när man gick på lågstadiet när killarna retades med dom tjejer dom gillade...

• sannao75

Sen så hoppas jag att tittarsiffrorna höjs nu så får W se att inte allt handlar om henne.

• J N

Yes! Rodney tillbaka fan vad nice!!

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Bebis 2012♥
  • Bragdoll

JAg bara hoppas han trycker till Sipan och Marcel så det visslar om det. Vad KUL det vore!

• Majuni
    adipose skrev 2012-03-11 22:26:15 följande:
    Rodney är en jävla dryg jävel alltså, och mobbarna i huset förtjänar att få honom som straff. Mindfucka skiten ur dom.
  • Eshka

Det bästa av allt är ju att Roddan kommer mindfucka den fula lilla Sipan tills han önskar att det var han som försvann idag...

• adipose
    sannao75 skrev 2012-03-11 22:26:22 följande:
    Sen så hoppas jag att tittarsiffrorna höjs nu så får W se att inte allt handlar om henne.
    Nu har hon lämnat huset. Seså, lämna tråden.
  • Nikhita

Ja det här blir kul. De måste ju locka med nåt nu när HW lämnade.. Bara Rodney inte vinner så är jag glad. Nu kommer det hända grejer...

I don't worry cause everything's gonna be alright
Svar på tråden Big brother 2012