Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()
Klart Rodeny ska stanna!
Jag undrar om sipan igentligen tycker att Hanna w är snygg men han vågar väll inte visa det så han är elak istället precis som det var när man gick på lågstadiet när killarna retades med dom tjejer dom gillade...
Sen så hoppas jag att tittarsiffrorna höjs nu så får W se att inte allt handlar om henne.
Yes! Rodney tillbaka fan vad nice!!
JAg bara hoppas han trycker till Sipan och Marcel så det visslar om det. Vad KUL det vore!
Det bästa av allt är ju att Roddan kommer mindfucka den fula lilla Sipan tills han önskar att det var han som försvann idag...
hoppas roddan psykar ner sipan!
Ja det här blir kul. De måste ju locka med nåt nu när HW lämnade.. Bara Rodney inte vinner så är jag glad. Nu kommer det hända grejer...