• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • spunge

Kija; jag har hört att du har den där falukorven jag har letat efter!?
    *kräks*

det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • Chazz Michael Michaels
    Utropstecknet skrev 2012-03-11 22:45:38 följande:
    Sipan är autonominerad så länge han är kvar i huset så han sitter max en vecka till skulle jag tippa.
    Ja. Då kanske det kan bli fason på den här tråden igen när båda hus-miffona är ute.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Onkel Olga
    spunge skrev 2012-03-11 22:46:18 följande:
    Kija; jag har hört att du har den där falukorven jag har letat efter!?
    *kräks*
    Haha, jag hörde det. Jisses.
  • Chazz Michael Michaels
    Onkel Olga skrev 2012-03-11 22:46:15 följande:
    Men det handlar ju inte om att "gråta vidare". Man måste ju få reagera och tycka att det är helt fel med budksapet BB ger. Många ungdomar tittar på det här - skitbra att ge budskapet att bete sig som Sopan är okej.
    Jag tror att om man letar förebilder bland ett gäng mediakåta låtsasvuxna (läs BB-deltagare) är ens problem större än det går att ana.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Eshka
    Onkel Olga skrev 2012-03-11 22:44:27 följande:
    Snackisar går över fort, framför allt när de ersätts med något annat. Några kommer inte att glömma men det kommer ju inte att hända något mer med det nu.
    Jag hoppas innerligt att alla inklusive mig själv som skrev och visade produktionen sin avsky mot hur de tillät Hanna W bli behandlad gör så gott vi kan nästa söndag och ringer och röstar så att han åker. 
  • sannao75

Allvarligt, är det bara jag som tycker Rodney och Marcels röstar är skit lika?? Dom låter typ precis likadant.

• adipose

Alltså ANKLAGADE just Britney Hannah W för att ha gett upp? Den falska jävla fittan, det är ju deras jävla mobbing som tog ut henne.

• lollisen

Jag har hört att Sipan egentligen är sjukt tänd på Hannah W och att det är pga sin sårade stolthet han angripit henne så...

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • spunge

Rodney blev inkallad i bikten och genast började alla snacka om honom...dom tror inte att han är där på riktigt, han kommer dra nu..mm

det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
Svar på tråden Big brother 2012