• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • adipose
    Eshka skrev 2012-03-11 22:27:08 följande:
    Det bästa av allt är ju att Roddan kommer mindfucka den fula lilla Sipan tills han önskar att det var han som försvann idag...
    Fan vad jag hoppas det.
  • SHAKAWKAW
    Krans skrev 2012-03-11 22:27:25 följande:
    hoppas roddan psykar ner sipan!
    Indeed.

Jag tror han kommer göra det. Sipan kommer inte ha en chans. Jag misstänker starkt att "luften är fri!!!" inte fungerar på Roddan, lol.
  • Eshka
    adipose skrev 2012-03-11 22:27:59 följande:
    Nu har hon lämnat huset. Seså, lämna tråden.
    Fast hon har lika stor rätt som alla andra att vara kvar här.. Nu får vi ju trots allt inte sjunka till hennes nivå?
  • sannao75
    3 barns mamma skrev 2012-03-11 22:26:19 följande:
    Jag undrar om sipan igentligen tycker att Hanna w är snygg men han vågar väll inte visa det så han är elak istället precis som det var när man gick på lågstadiet när killarna retades med dom tjejer dom gillade...
    Men snälla. Hon är fan ingen ängel. Allt han har gjort är inte OK, men hennes attityd är en del av vad som har hänt med inte bara Sipan utan med alla.
  • spunge

Roddan kommer mindfucka både Sipan och Kija hoppas jag, mest Sipan dock!
    Fy fan va jag jag är att han kom in! Äntligen är det värt pengarna!!!
    Och ja, jag hoppas han vinner hela skiten!   

det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • Manmbo

Jag kan inte låta bli att tycka att de där inne får vad de förtjänar iom Rodneys inträde i huset

Svar på tråden Big brother 2012