Inlägg från: Hallonbilar |Visa alla inlägg
  • Hallonbilar

    Posta din annorlunda akvarie djur ;)

    börjar jag då :) bifogar ett par bilder på mina älskade axolotls



    Dante, en hane :D

     


    Buffy, honan


    båda två :)

     


     posta era älsklingar, fler måste ju ha axolotl(s)

     
  • Svar på tråden Posta din annorlunda akvarie djur ;)
  • Hallonbilar

    inte när de är odlade i sverige, i mexico får man inte ta hem dem så att säga, alla som säljs i sverigen är odlade i sverige, helt lagligt att sälja i sverige

  • Hallonbilar
    qenzo skrev 2012-02-22 07:07:14 följande:

    Eldbukssalamander :) Bott hos mig i snart 6 år.


    men vad söt, kan du berätta lite om den, vill veta allt :)
  • Hallonbilar
    qenzo skrev 2012-02-22 07:07:14 följande:

    Eldbukssalamander :) Bott hos mig i snart 6 år.


    är väldigt intresserad dela gärna med dig om info om du orkar och har lust :) är mer en reptil människa än en guppymänniska haha
  • Hallonbilar
    Ulf Harrys Farsa skrev 2012-02-21 09:52:23 följande:
    Jo, jag menade inte att det var olagligt.
    Fast dom verkar ju vara hyfsat enkla att föda upp, så det borde ju inte vara något superprojekt att stabilisera beståndet i det vilda.
    jag missuppfattade dig, my bad, stressläser för fort ibland, ha det gott nu och sov så gott!
  • Hallonbilar

    tack för den mkt väl utformade infon, verkligen, är som sagt jätteintresserad av sk sakamandertyper, halv och helvatten djur, är ganska ny på detta har ju bara mina axisar så länge, så jag vill veta så mkt som möjligt innan jag ens köper en :)

    så otroligt söt var den på bilden iaf, gillade färgerna, jag inser att jag inte på långa vägar är pro på detta, så du får ursäkta om jag kommer inte och tjatar på dig när jag forskat lite mer och vill köpa ngt till mitt andra akvarium :) 

  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-24 09:16:51 följande:
    tack för den mkt väl utformade infon, verkligen, är som sagt jätteintresserad av sk sakamandertyper, halv och helvatten djur, är ganska ny på detta har ju bara mina axisar så länge, så jag vill veta så mkt som möjligt innan jag ens köper en :)

    så otroligt söt var den på bilden iaf, gillade färgerna, jag inser att jag inte på långa vägar är pro på detta, så du får ursäkta om jag kommer inte och tjatar på dig när jag forskat lite mer och vill köpa ngt till mitt andra akvarium :) 
    om jag kommer in* skulle det stå, inte om jag inte kommer in och tjatar :)
  • Hallonbilar
    Rigmor Mortis skrev 2012-02-25 18:24:22 följande:
    Jag har posthornssnäckor, mest rosaröda men några börjar dra åt mörkare, lilabrunt nästan.

     


    Dessutom är jag förtjust i mina malaysiska sandsnäckor, jag vet att somliga tycker de är ohyra men jag tackar dem helt och hållet för att jag aldrig behöver städa mitt akvarium.

     


    de fyller ju sin funktion, men vad det kändes som ngt kröp på mig när jag såg dem haha :) vilka söta djur ni har alla, kul att många vill dela med sig
Svar på tråden Posta din annorlunda akvarie djur ;)