Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Hej! I morgon är det dax för äggplocket!! Har igår och idag haft en del "flytningar" någon mer som haft det innan äggplock? Har googlat runt lite och det verkar som att det är vanligt! Så jag hoppas det!
Hej! I morgon är det dax för äggplocket!! Har igår och idag haft en del "flytningar" någon mer som haft det innan äggplock? Har googlat runt lite och det verkar som att det är vanligt! Så jag hoppas det!
Ok! När har du test dag libra?
Jag håller tummarna!!!
Hej! Nu har jag varit äggplocket,det gick bra,men det blev bara 3 ägg. Hade många tomma blåsor. Blev dålig efteråt och fick ligga med dropp ett tag.
Mådde så illa och var yr och kräktes.. Blää ja hoppas att något blir befruktat!!! Någon mer som fått så få ägg och ändå fått något befruktat??
Ja dom sa att det var det jag ej tålde.
Libra- vilken tid ringde labbet er om besked? Till oss sa dom att dom skulle ringa ca 11.00-1130 tiden. Om det då visade att något var befruktat skulle ja ta en crinone.
Hej. Av våra 3 äg var 2 omogna så endast 1 gick att använda och det blev ej befruktat:( kändes som om vi bara rasade ihop. Nu har doktorn också ringt och hon ville planera in en ny behandling med kort protokoll. Så jag skulle ringa sköterskorna nästa vecka. Hon kunde inte svara på varför det blev såhär. Alla mina värden var bra, bra storlek på äggstockarna och lagom antal blåsor, bara att där ej fanns några ägg nästan....usch fyy vad jobbigt detta var:(
Grattis Libra!!!
Hej! Har pratat med sköterskan om en ny behandling, det verkar inte som om där finns någon tid ledig innan sommarstängningen. Så nästa behandling blir efter med kort protokoll denna gången. Denna eviga väntan....