• Pärla84

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Libra- ok tack för svaret! Får se om det kommer mer i natt. On det kommer i natt då är dag 1 onsdagen va? Ja jag hoppas vi får börja nu.har väntat länge nu sedan i april. Får hoppas att det går till återföring denna gången!!!

• Pärla84

Hej! när man pratat in på telefonsvaren innan kl 8.00 så ska dom ringa upp samma dag vid kort protokoll. Någon som vet ca när dom brukar ringa?

• Pärla84

Dom ringde nu precis från rmc, jag fick inte starta någon behandling denna månaden, var helt fullt där:( så jobbigt med denna eviga väntan.....

• Pärla84

Hej allihopa! Denna vecka väntas mensen komma och då hoppas jag att jag får börja behandling, orkar inte med mer väntan.

• Pärla84

Hej! Idag ringde dom från rmc och vi ska äntligen få köra igång med behandling igen! Var i mars/april senaste gången så vi har verkligen fått vänta länge. Började spruta ikväll.

• Pärla84

I morgon kväll så ska jag även börja med orgalutran. Har ej haft den innan. Någon som vet hur den känns att ta?

• Pärla84

Ja man får bita ihop när man tar den, har faktiskt köpt emla kräm att lägga på en timme innan. Hoppas att det underlättar lite. Ska man trycks in sprutan snabbt?

• Pärla84

Mirabell- lycka till på äggplocket. Yes jag klarade av orgalutran sprutan, usch vad nervös jag var. Lade på emla kräm innan så sticket kändes inte. Men efteråt svider det mycket!!!!ajajaj, men nu är det gjort och jag överlevde!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö