• Pärla84

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Tack så mycket:)

• Pärla84

Några tips att tänka på inför äggplocket, jag är så nervös för det...man ska iaf vara fastande sa dom. Hur många är med vid själva äggplocket?

• Pärla84

Sindyrella- tack för svaret! Sätter dom nålen i handen? Jag som trodde dom satte den i armvecket. Men men man får bita ihop och hoppas att det inte för allt för ont! Och jag som tycker att det känns med ett vanligt ultraljud haha. Ska man kissa precis innan äggplocket?

• Pärla84

Libra-Ok ja det med mat och dryck sa dom i telefonen idag när dom ringde, men någon lapp med info har jag ej fått om själva äggplocket. När brukar man få den lappen? Får se om det blir någon stesolid då. Jag gjorde ju ultraljudet på hemorten idag så jag har bara pratat med dom i telefon. Vet ej vilken läkare som ska göra det! Får hoppas att det blir zahra då:) jag har bara träffat Krystoff( eller hur det nu stavas) innan. Sindyrella- jag är väldigt lättstucken så får hoppas det blir armvecket! Ok så det med kisseriet var vid återföringen då. Har bara läst något om att man inte skulle kissa innan,men visste inte om det var vid äp eller återföringen! Men nu vet jag:)

• Pärla84

Ja jag upplevde också att han var svår att prata med(ingen humor heller) då var det nog därför jag ej fick någon lapp. Ingen annan info på den lappen förutom det vi skrev innan!

• Pärla84

Haha ja gör det något får man ju göra när man bara ska ta det lugnt och vila!men jag är evigt tacksam!! Typiskt att man fick man ovitrelle sprutan istället för pennan... Det fick du också va? Kan man ta fram den lite innan eller ska man ta den direkt när man tagit den från kylen?

• Pärla84

Hoppfull2013- tack så mycket! ja han är säkert jätte duktig!! Han var trevlig när vi var där,men det är säkert språket som gör det lite svårare att kommunicera. Då kanske det blir återföring här också på en söndag OM något blir befruktat.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö