Inlägg från: Kaf Ha Ya Ain Sad |Visa alla inlägg
  • Kaf Ha Ya Ain Sad

förstöra heliga skripter

Rataxes skrev 2012-02-28 21:12:56 följande:
    Inte till mig, Kaf Bla bla bla och  Halal ska skicka sina sopor till" Selfish Geene"
    Det är dyra böcker och vill vill inte ålägga en islamofob några kostnader för att köpa nya koraner. Vi skickar honom våra så får han bränna dom. 
    The dogs may bark but the caravan moves on
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-28 21:18:45 följande:
    Kaf Ha Ya Ain Saad är första ayan i en av Koranens suror (kapitel), Meryam. Om du är intresserad av att lära dig mer om grunden till namnet
    Han har redan börjat lära sig tala, var snäll mot honom! 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    JTA skrev 2012-02-28 21:23:28 följande:
    Kaf, Halal, Nasrin:

Kul att se att ni börjat ta provokationer precis som de bör tas för att punktera dem.

Föreslår att ni som sista del i avfärdandet av den här provokationen att ni själva bränner de koraner som ni tänkt skicka till Selfish. Gärna i era respektive hemländer, publikt.
    Sicken, du är lite trög ikväll. Titta på klippet som nån hänvisade till där shejkh Yusuf Estes förklarade att det är vad som skall göras när man vill bli av med sin koran. Dvs man får bara bränna den. Det betyder att i muslimska länder bränner man sina exemplar av koranen.  
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-28 21:45:54 följande:
    Jag är svensk och kan gärna göra det i Sverige, varför inte? Koraner som innehåller fel ska brännas
    Vad ska JTA säga nu när han vet att du är svensk
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-29 12:49:26 följande:
    Hm, kan han säga något? HAn har ju redan (utan att känna mig eller läst mina inlägg) kallat mig "såna som du"... Fick aldrig nån riktig förklaring till vad "såna som jag" är för något dock..
    Landsförrädare antar jag.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-29 21:07:15 följande:
    Ja, o ännu värre kan jag göra det. Såg en mobilvideo på mig idag och jag BRYTER på svenska :OOOOOOO Så blir det väl av att leva med invandrare  Tungan ute EN SKAM på Sverige och svenskar FlörtObestämd
    Sakta i backarna för nu irriterar du gallan på islamhatarna
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    M C skrev 2012-02-29 18:47:11 följande:
    Det är bara att bränna dem allihopa då.
    Ett billigare sätt:

Bränna koranen på cd-skivor och ge dom till dina grannar Drömmer
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-29 21:11:37 följande:
    En släkting till mig erbjöd sig ta dem till moské i stan för bränning för inte så länge sen förresten, så det kanske alla lokala moskeér erbjuder (tips till dig Kaf Ha Ya Ain Sad om du inte får någon adress)
    Helt okey om ts inte tar emot mina koraner. På sommaren blir det en hel del grill ute i trädgården, ja då är det bara att bränna dom i grillen Skrattande
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-29 21:39:04 följande:
    ja, usch vilken landsförädare jag är...undra om de blir gladare om jag äter lite sill o potatis.....Drömmer
    Och sjunga Du gamla Du fria, jo kanske det ;)
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Keiko35 skrev 2012-02-29 22:57:56 följande:
    Dessutom övergav han inte sin religion, för det var aldrig hans.
    Kan du utveckla vad du menar här? 
Svar på tråden förstöra heliga skripter