• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

Hej!

Ville bara göra ett avtryck igen :) Det är så kul att läsa om alla era framgångar och jag lider med alla som har det tungt, vet precis vad ni går igenom!

Här står det fortfarande helt still, vi har väl beslutat att vi ska ge våra 2 ägg i frysen sina chansen efter årsskiftet så får vi se hur det går, så om vi har tur kanske man får chansen att få bli gravid igen lagom tills era bebiar tittar ut.

kram         

• Vincents mamma

Hej! Är åxå kvar :)

Tänk inte så mycket på statistik... till mig sa dom att det är många som inte lyckas på första ivf för då ställer ma in medecinerna och så och man vet inte hur kroppen reagerar.. MEN vi lyckades på första försöket! Sonen på snart 2 år ligger här och sover!  

• Vincents mamma

Usch va ledsen jag blir att läsa detta Csillag!! Jag som varit med från början stöttar dig helt och hoppas verkligen att du väljer att stanna här! Vi är många som tackar dig för all pepp, utbyte av erfarenheter och som följt din graviditet med spänning och glädje!! Hoppas verkligen att grodan mår bra!

• Vincents mamma

Just nu ligger vi lågt, har 4 misslyckade syskonförsök i år så jag vet hur det känns! 2 fet och 2 färsk.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012