• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

hej hej!

NU är första sprutan för detta sista försök tagen..massor av blandade känslor måste jag säga men så klart skönt att vara i gång igen :P

UL nästa Fredag och sen ÄP tisdag eller onsdag tror jag.

Fick åxå byta crionen denna gång vilket känns bra att få nått nytt!

trevlig helg på er!          

• Vincents mamma

Imorgon kl 9 är det daxs för ÄP igen, denna gång skulle dom ha bättre koll på mig då jag svimmat båda gångerna jag gjort ÄP. Inte under men efter :)

• Vincents mamma

Inte så mycket för att jag är nervös, reaktion på smärtstillande :) klarar inte av snurret så jag tuppar av, har lätt för att svimma så det är ingen fara :)

• Vincents mamma

Klarade mig denna gång, fick åka rullstol så att jag inte behövde ställa mig upp och fick äppeldricka direkt för att höja blodsockret

• Vincents mamma

Vi kommer att berätta för våran son att han är ivf barn. När vet jag dock inte men med tanke på att vi har manlig faktor så behöver veta det eftersom det ofta är ärftligt så att han är medveten om det när han ska kanske skaffa barn. Sen tror jag att när fråga kommer vad barn kommer ifrån kommer jag nog berätta att dom kan komma till på olika sätt, finns jättebra barn böcker om hur man kan berätta på ett bra sätt om ivf

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012