Ivf/FET Töserna 2012
Är osäkert på det, dom har den i vänte rummet på våran ivf klinik, ska se om jag kommer ihåg och kolla det nästa gång jag är där :)
Är osäkert på det, dom har den i vänte rummet på våran ivf klinik, ska se om jag kommer ihåg och kolla det nästa gång jag är där :)
Det var inte den jag tänkte på, ska se om jag kan hitta den
Fast så gjorde jag åxå en gång testade varje dag tills jag inte såg något streck, tänkte skönt nu är den ur men dagen efter var där ett svagt sträck igen.. Kan tydligen bli så beroende på starkt kisset är.. Så lite inte allt för mycket på det
Haha! Precis som jag då :)
Den var det nog, sen finns det en som heter ägg+spermie
Dom har inte ringt idag vilket innebär att det blir ET idag, vet inte riktigt vad jag tycker om det, innebär ju att det inte var så många som klarade sig :( men samtidigt är ju sonen och enda gången jag varit gravid en 2 dagars.
Dom skulle ringa om dom skulle odla vidare till på lördag, men 1 ägg finns det iaf
Om dom inte ringer så blir det insättning på den tiden du fick vid ÄP alltså idag kl 13:15 vill dom odla vidare eller om det inte blev några ägg ringer dom innan 11
Jag svarar ju snabbt på sprutorna så mitt schema med korta metoden såg ut så här. Dag 2 sprut start
Dag 6 stopp sprutan
Dag 8 vul
Dag 9 ägglossnings sprutan och dag 11 ÄP
Då var man ruvare igen... Test dag 27/5 men min mens kommer ju alltid tidigare om det inte tar sig.. 4 celligt perfekt ägg tillbaka och 4 som dom ska odla vidare och frysa om dom är fina blastosar