Ivf/FET Töserna 2012
Massa kramar till er.
Csillag
Du har varit ett stort stöd för mig och jag vill inte att du försvinner. Tycker inte stämningen är dålig, man måste få ha olika åsikter gäller alla.
Jag hade ingen ägglossning när jag gjorde Fet utan fick ta medicin som först fick jag spreja för att stänga av kroppens egna hormoner sen fick jeg bygga upp slemhinnan med medicin som kompenserade det kroppen själv skulle ha släppt ut vid ägglossning. Tog tabletter 3 gånger om dagen plus vaginatorer 3 gånger om dagen. När jag sedan fick plus på sticka så fick jag fortsätta med medicinen fram till v10-11 har håg för mig. Är nu gravid v 36. blödde lite smått typ rosa av medicinen då jag fick sköra slemhinnor av det som gjorde att det blödde lite.
Hur går det gör alla, själv har jag åkt på värdens förkylning är inne på fjärde veckan nu. Suck. Kännes som den håller på att släppa. Inte långt kvar för mig nu, har fått startdatum så den 11/1 kommer den ut. Känns som tiden springer o från mig just nu.
Vill önska alla lycka till med era försök och att alla kan få bli gravida snart. Ni kämpar så mycket. Kram
Csillag
Håller tummarna för att bäbisen växt och att du får vara hemma över jul och nyår.
Gott nytt år på er alla och jag hoppas på massa plus i tråden plus massa bäbisar.
Hej alla kan meddela att jag blev mamma för andra gången igår till värdens sötaste tjej. Hade fått planerat snitt då men när klockan ringde på morgonen för snittet så gick mitt vatten. Så hon ville ut då, lite kul nu i efterhand men då var det chockartat inye vad vi hade med i planeringen.
Så snittet blev tidigare lagt dels på grund av vattenavgången samt att värkarbetet startade så hon är född 10:23 och vägde 3465g och var 49cm lång.
Bild kommer när jag kommer hem. Är på bb nu.
Csillag
Grattis så underbart att allt gick så bra mot alla odds. Ett riktigt lite mirakel.
Läser också i denna tråd jätte mycket skriver inte så ofta. Vårat mirakel blir 4veckor idag svårt att förstå att hon är här att det lyckades helt underbart.
Vill önska alla i tråden lycka till och att ni som håller på just nu får plus på stickan och att det kommer många söta bebisar här framöver. Har haft mycket stöd i från denna grupp och hoppas jag kan hjälpt om någon behöver råd. Kram till er alla.