• familjenekberg

Ivf/FET Töserna 2012

Tråkigt att det inte går vägen, varför ska det vara så svårt att få äggen att stanna och växa för. Håller tummarna att ni som är på g hinner med era behandlingar innan sommar stängningen.

Här är allt bra, var inne på kolla i går allt dåg perfekt ut var i v7+ 5 där i går så bf blir den 19/1-13, nu håller jag tummarna för att allt går vägen. Någon får gärna lägga in bf på listan. Kram alla.

• familjenekberg

Csillag

Vad härligt med ett litet hjärta som slog håller tummarna så hårt jag kan att det fortsätter växa och frodas till en liten bäbis.

• familjenekberg

Csillag

Med mig är det bra har börjat sommarjobb har jobbat en vecka. Var och såg "lill skruttet" i onsdag allt var bra. Har gått 11 fulla veckor i dag så nu en vecka till sen har jag passerat 12 veckor. Är orolig att något ska gå fel, vill kunna njuta av att vara gravid men oron finns där. Hoppas att jag börjar känna "lill skrutt" tidigt skulle bli lugnare dock misstänker jag att jag har uvi, har testat med sticka och jag har bakterie tillväxt. Vet inte vart jag ska vända mig om det.

• familjenekberg

Vill tipsa om sommar i p1, dagens program handlar om barnlöshet och att inte lyckas. Att lära sig leva utan barn. Jag tyckte det var väldigt intressant.

• familjenekberg

Vill tipsa om sommar i p1, dagens program handlar om barnlöshet och att inte lyckas. Att lära sig leva utan barn. Jag tyckte det var väldigt intressant.

• familjenekberg

Odessa

Jag mår hyfsat har en uvi men det är skickat på odling så nu bricker mycket citrondryck och tranbärs juce för att motarbeta tills jag får svaret på tisdag.

Jobbigt att du måste medcinera hela tiden men tur att de har koll på dig. Vilken vecka är du i nu?

Mandelmumsan

I en annan tråd så var det många som var gravida som blev överstimulerade, så jag tror det kan vara positivt.

Csillag

Försök ta det så lugnt du kan nu inte mätte med barn och hundar. Jätte bra att du inte har blödit håller tummarna att det fortsätter så. Kram

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012