• familjenekberg

Ivf/FET Töserna 2012

Okej det kommer jag faktiskt inte ihåg var 6årsen. Hoppas du finner svaret.

• familjenekberg

Csillag

Älskar också sådan dokumentärer älskar även ett program som heter I dident now I was pragnet. Blir en massa grått under dessa program lika dant i går kväll.

Håller tummarna hårt attt dn mens kommer i helgen.

Mandelmumsan

Det var tidigt testat håller tummarna att fet slår om till + snart. Modigt att våga testa så tidigt. Själv har jag test hemma men vet inte när jag ska våga testa är så rädd att jag kommer visa minus om jag testar för tidigt. Är själv bara på ruvardag 6 i dag eventuellt till helgen men vet inte om jag vågar.

Vincent mamma

Håller tummarna för dig idag tätt allt går bra.

• familjenekberg

Vincent mamma

Vad heter den boken som handlar om hur barn blir till genom ivf den är jag intresserad av att få tag på.

• familjenekberg

Börjar bli lite små irreterad då jag har upptäckt att jag inte har vagisar så det räcker fram till testdagen. Var förbi gyn läkare skulle fixa det men hon ändrar då i ställer för progesteron mic 400 mg . Fick crinon gel i stället känndes inte bra så nu sitter jag på att hon ev ska ändra. Hoppas det fixar det annars ringer jag carl von Line kliniken.

• familjenekberg

Mandelmumsa.

Det är lite olika tror jag om man har haft ägglosning eller inte. Om man har försatt äggstockarna i vila så kan de inte producera hormonet. Till mig sa det att om jag blev gravid så.ska jag ta hormoner fram till v11 så vi får se vad som händer vid plus.

Känns som jag om håller på att bli sjuk känns som jag har feber men det har jag inte och har ont i hela kroppen i lederna, suck jag har inte tid att vara sjuk.

• familjenekberg

Uch har mått så illa i dag, så jobbigt om jag viste att det lyckas så är det helt okej men om det är medcinen som gör det inte okej. Just nu har jag ömma bröst, tyngd känsla, olidlig trött, illamånde undrar om allt kan beror på medicinen eller om det har funkar är på ruvar dag 8 i dag.

• familjenekberg
    Mandelmumsa skrev 2012-05-09 14:01:19 följande:
    Tycker det låter väldigt positivt Ekberg! Om symtomen är så påtagliga borde du kunna testa snart! Ska du tjuvtesta?

Ja tror det vet dock inte när är så rädd hur jag regerar om det är minus men ev i helgen.
  • familjenekberg

Är lite deppigt i dag kunde inte hålla mig och testade är på ruvar 9 i dag och fick minus. Vet att det är tidigt men hade hoppas på någon skymt i alla fall. Nu ska jag vänta till lördag inna jag testar igen.

• familjenekberg

LnH

Jag satte in ett 2dagars med 4celler så det är tidigt, men man ser andra plusa tidigt så var det svårt att hålla sig. Man vill ju veta, vill att det ska lyckas är så jobbigt att ruva. Håller tummarna för dig. När har du test dag?

• familjenekberg

Tjejer ge mig hopp.

Nu i kväll när jag var på toa kom det ljus rosa med blod strimmor på pappret när jag torkade, är det mens på g? är på ruvar dag 11 i dag tar både progesteron tabletter och progenom vaggisar tre gånger om dagen  borde det inte hålla tillbaka den. Känner mig väldigt torr där nere både utanpå och inuti, gör ont vad betyder detta. uch känner mig så nere just nu vill ju att det ska lyckas varför kan jag inte få hoppas fram till testdagen för i alla fall.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012