• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

Kul och höra hur det går för alla, själva har vi ett litet problem. Vi ska ev påbörja syskonförsök 6 i feb och har fått valet att sätta in 2 ägg av kliniken och vi velar fram och tillbaka. Skulle vara underbart med 2 små även om det är mer jobb :) men vi är lite oroliga för alla komplikationer som kan tillkomma vid en tvillinggraviditet så som föda för tidigt och så? Hur tänker ni andra?

• Vincents mamma

Tack för svaren, jo vi kommer att köpa ett 3 pack också denna gång. Sonen lyckades ju på första försöker men nu har vi gjort 5 misslyckade försök och nu är det alltså kliniken som gett oss valet. Det lutar nog åt att vi kör på 2 men som sagt vi velar fram och tillbaka. Klara vi 2 små samtidigt som vi har sonen på nu 2 år som behöver sitt :)

• Vincents mamma

Nu börjar det närma sig start för oss igen, på onsdag ska vi på möte med läkaren och lägga om medicinerna lite och sen kör vi igång på februari mensen! Vi kommer att köpa ett 3 pack och det är sista chansen så det är bara att hoppas att något av dom funkar!

• Vincents mamma

På väg hem efter möte på kliniken, allt gick bra och allt såg bra ut så nu väntar vi på mensen som ska komma den 10:e typ och sen är vi igång med sprutor igen. Denna gång får vi tillbaka 2 st :)

• Vincents mamma

LnH: Jo det känns skönt att få tillbaka 2 även om det gör mig lite nervös också :) Jag håller med det är våran tur nu, är väl bara du och jag kvar av alla "gammal" nu eller finns det någon mer?

• Vincents mamma

Jag håller alla mina tummar och tår för dig LnH! Har hämtat ut alla mediciner idag så nu är det bara att vänta till helgen då mensen förhoppningsvis kommer så vi kan komma igång igen

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012