• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

Grattis till lyckat ÄP och grattis till att pluppen är på plats

• Vincents mamma

Hmm man kan ju tycka att på rd 10 borde det synas iaf en antydan till sträck men icke! Tror det är daxs att inse att det inte blev nått denna gång och att vaggisarna gör sitt jobb att hålla mensen borta väldigt bra... Suck! Får börja heja på er alla andra istället!

• Vincents mamma

Familjenekberg: du ger mig lite hopp iaf, känns bara jobbigt eftersom jag fick plus tidigt med sonen. Men men det är ju som sagt bara att vänta.. Hur segt det än är... Hur tydligt var ditt plus på rd 13?

• Vincents mamma

Nu är det daxs för mig att lämna denna tråd. Mensen är här och allt är över, det blir inga fler barn, ingen mer graviditet eller bebistid. Önskar er alla ett stort lycka till och att era bebis drömmar blir uppfyllda! Tack för allt stöd jag har fått via er!! Många kramar från mig!

• Vincents mamma

hej igen tjejer!

Ville bara säga ett stort grattis till alla er som har fått ert efterlängtade plus!! så härligt och läsa om även om man blir lite avis! :)

Här hemma har vi nästan bestämt oss för att göra 1 försökt till i början av 2013, dock är det långt dit så vi kanske hinner ändra oss igen...vi får väl se.

önksar er alla lycka till i fortsättningen!

• Vincents mamma

Alltså jag måste få ställa en fråga.. våran omgivning som inte vet om vad vi går igenom har börjat fråga om det inte är daxs för syskon snart och för att göra det enkelt för oss har vi svarat att vi bara vill ha ett barn. och det gör många upprörda, säger att vi är själviska och orättvisa och tråkiga.. är det verkligen så fel att bara ha 1 barn? nu vill ju vi väldigt gärna ha fler men det kanske inte blir så men det finns ju många som bara skaffar 1.. vet inte riktigt vad jag känner när folk kommer med såna komentarer.

• Vincents mamma

Det undrar jag åxå...varför är det själviskt och orättvist att vara ett så kallat ensam barn...fattar inte..

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012