• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

Vi lyckades ju på första med sonen 2010 nu lyckades vi på 6:e försöket, 3 misslyckade fet och 2 misslyckade färsk innan detta plus

• Vincents mamma

Tror den heter vi som äntligen är gravida med ivf 2013. En riktigt bra och trevlig tråd där vi blir fler och fler, allt från nyplussade till vecka 14 typ, där man får massor med stöd och svar på många frågor och eftersom alla gjort ivf kan man dela all oro,symtom m.m med fler som vet precis hur det känns! Du är så välkommen när du är redo!

• Vincents mamma

Hej, fick en kraftig blödning förra söndagen och fick komma in på måndagen och då fanns en lagom stor bebis med pickande hjärta kvar, har precis slutat blöda och ska tillbaka på torsdag får att se hur det ser ut, har en känsla av att den finns kvar och växer som den ska. Har varit sjukskriven sen i förra måndagen och planen är väl att jag ska börja jobba efter torsdag igen.

• Vincents mamma

Jag mår rätt bra, vecka 12 nu (11+4) så det går framåt! Mår illa till och från och är fortfarande trött på kvällarna. Känner av foglossningen åxå. Förstår precis hur du känner när det inte känns verkligt, jag känner fortfarande så och vill inte riktigt tro på det än, ska på ul 14 maj då är jag ju i vecka 14 och efter det kanske jag vågar tro på det!

• Vincents mamma

Halloj! Hur är det med alla? Här är det bara bra går in i vecka 15 idag och har sen någon vecka börjat känna bebis röra sig! I tisdags hade vi tidigt UL och allt såg så fint ut :) nu är nästa tid inte förrens 20/6 så långt dit :(

• Vincents mamma

Här är det fortfarande fram och tillbaka.. Blödning efter blödning och läkare som pratar tidig förlossning. Än så länge mår bebis bra och är opåverkad så det är väl positivt. Psyket mitt mår skit dock :( Har varit sjuk skriven sen vecka 15 och är nu i vecka 22

• Vincents mamma

Mår väl sådär, har haft problem med blödningar hela graviditeten och har fortfarande 1 blödning ca varannan vecka. Sjukskriven för foglossning sen vecka 15 och använder mig mycket av kryckor, men det är så värt det i slut ändan :)

Gravid vecka 30
  • Vincents mamma

Inga bebis bilder här än, 4 veckor kvar till bf dock kanske jag har tur och blir igångsatt lite tidigare, remissen har gått iväg så det är bara hålla tummarna på att den går igenom :)

Gravid vecka 36
  • Vincents mamma

I torsdags föddes våran andra son efter igångsättning, allt gick fantastiskt bra och vi är så lyckliga över att äntligen vara 4 :)

• Vincents mamma

Våran prins är ännu namnlös då vi var så säkra att det skulle vara en tjej. Han vägde 3310 och var 51 lång :) född 38+4

• Vincents mamma

Jo nu har han fått ett namn och det blev Sebastian :) det går bra för oss, dagarna bara springer förbi nu med 2 barn!

Mamma till 2 mirakel!
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012