Ivf/FET Töserna 2012
Säger det igen. Fick ut 6 ägg, 3 befruktades men bara 1 överlevde och jag är idag i v.9!
Säger det igen. Fick ut 6 ägg, 3 befruktades men bara 1 överlevde och jag är idag i v.9!
Jag är kvar och tittar till er! Håller tummarna för er alla och hoppas innerligt att det är eran tur snart.
Är i v.17 (16+4) har RUL den 7e september. Känns så himla overkligt.
Fidelis: för att man ska vara helt säker på testet. Jag testade på dag 11 och fick svagt positivt. Men testade ändå dag 18 och jättestarkt plus! Finns dom som får minus dag 17, sen plus dag 18.
Sen vet jag dock inte varför det är exakt 18
Bra sagt cilla! :)
Jag gick in i v.20 igår oxh var på RUL den 7e och såg en frisk liten flicka! :) eller såg, vi såg inte så mycket alls så vi ska på ett extra ul nästa tisdag! Längtar!
Massa kramar till sig csillag! Du är verkligen en kämpe! Oxh jag håller tummar oxh tår att grodan håller sig kvar antal veckor till. Skönt att allt är planerat redan nu iallafall!
Lac: jättegrattis!!
Csilla: även i jag Inte är så aktiv här inne nu ska du veta att jag tänker på dig varje dag! Det är så tragiskt oxh synd att det ska bli så där. Och Efter allt du gått/går igenom. Jag skulle aldrig orka! Men hg tänker på dig och hoppas att grodan håller sig inne antal veckor till nu och ta det lugnt, ta hand om dig! Hoppas dom hittar ett bra patienthotell. Massa kramar och kärlek!
enäggs81 - oj vad tråkigt! Jag ser CVL som gudar. Jag älskar och tillome saknar personalen där. Även fast IVFen känns som att den inte ens gjorts. Hoppas allting löser sig fint ändå!