• NL86

Ivf/FET Töserna 2012

Hm så försvann halva inlägget man skrev! Jäkla mobiler!

Jaja, håller verkligen tummarna för dig imorgon Vincents mamma!! :)

Stora kramar
    Till er alla!

• NL86

Csillag: Ja herre Gud har verkligen haft fullt upp här, men nu ska de lugna ner sig lite! :)
    För mig går allt bra! Var på hälsosamtal och inskrivning i måndags och var så orolig över vad man skulle få för bm, men hon var verkligen helt suverän! :)
    Så nu har hon bokat in tid för ultraljud i slutet av maj v 18 är jag då ungefär! :) spännande! Trodde ju jag skulle klara mig med endast illamående denna graviditet men denna vecka kom både kräkningarna och yrseln som en paket på posten! :) men antar man ska vara glad åt alla symptomet man får då det är ett bra tecken! :) börjar mer och mer inse att de kanske verkligen går vägen denna gång! v 10 på söndag sen är de ju "bara" 2 veckor kvar! :)

Härligt Vincents mamma!! :) vad glad jag blir för din skull! Massor med lycka till kramar till dig och din blivande eskimå! :)

• NL86

Nl2012: tusen tack!! :) ja det börjar verkligen kännas att de kanske faktiskt går vägen nu!! :) jag håller så tummarna för att de skall gå lika bra för alla här och att vi alla får vår högsta önskan att gå i uppfyllelse i år! :) det är vårt år och vi har verkligen förtjänat det! :)

• NL86

Tack Nina76!! :) ja min bm sa de med så jag försöker verkligen trösta mig med det! :) och hellre mycket symtomet än inga alls inte sant? Då hade jag oroat mig hela tiden! :)
    Stora Kramar till er alla goa tjejer!

• NL86

Godmorgon alla starka tjejer! :)
    Sitter i soffan och ser att solen faktiskt är på väg upp och mätarn står på plussgrader! :) nu är faktiskt våren på ingång och vad jag längtat!

Ville bara passa på att önska alla en trevlig helg! :)

Kramar till er alla!

• NL86

Och till dig csillag: hoppas mensen kommer idag!! :) vi håller tummarna!!

• NL86

Härligt nl2012!!! :) nu är karusellen igång snart och sen håller vi tummarna allt vi kan för dig!! :) 2012 är vårt år!! :)

• NL86

Grattis på födelsedagen joujou!!! :) hoppas du får en jätte fin födelsedag och att ni får en kanon kväll!
    Håller tummarna för att de ordnar sig för er!
    Kramar

• NL86

Godmorgon! :) så var de måndag igen och vi börjar på ännu en ny vecka! Önskar alla en lyckad vecka! :) kramar

• NL86

Joujou: faktiskt så mår jag oförskämt bra just nu och sen i lördags, så vet inte om jag ska ta det bra eller dåligt! Symptomer är ju annars som sagt ett bra tecken på att allt står rätt till! Men har iaf lite värk i brösten, kissar som en galning och blir lite yr till och från! :)
    Imorgon skall jag till mvc igen och ta lite prover samt tsh värdet igen!

I söndags kunde jag inte hålla mig utan åkte ut till min lilla syster som har en flicka och en pojke på 3 respektive 1 år och hämtade hem deras gamla bebiskläder! :) tror ni man vill att tiden skall gå ännu fortare nu eller? :) så små och söta!! :) känns fortfarande ofattbart att om man har tur nu och allt går som det ska så får man faktiskt hålla i sin egna lilla om 30 veckor! :)

Nicali och mamman0301: Gud vad härligt!!! :) nu är ni verkligen igång! Håller tummarna för fina skördar!

Csillag: åh vad mysigt med valpar!!! :)

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012