• NL86

Ivf/FET Töserna 2012

Joujou: jag fick ju min mens under jul ledigheten. Visserligen när man skulle få den. Men eftersom de hade ledigt så fick jag fortsätta spray som tidigare. 1 i varje borre morgon och kväll. Så jag sprayade på så i 14 dagar till innan jag började med sprutorna! :) så de kan inte vara nån fara att fortsätta spraya iaf :) hoppas du får köra igång den sista sen med sprutorna! :) kramar

• NL86

Csillag: håller tummarna för ditt telefonsamtal idag! Måste min dröm jag hade tidigare bli sann!

Vincents mamma: Gud vad skönt! Har gått och tänk på dig Och hoppats så att de bara skulle vara nån sån blödning!
    Hur mår du annars?

Fick nytt bf när jag var på inskrivningen hos bm. Blev dock bara fram flyttad en dag så den 19/10 är det nu! :) men tror det blir ett annat datum på rul:et! :) själv tror jag den lilla kommer den 1 november.

Trevlig helg på er tjejer!! Kramar

• NL86

Rikolin: vad härligt!! :) så glas för din skull!! :)

V 14 + 0 idag. :) Dock har jag de senare dagarna gått och varit lite orolig då jag haft värk i magen :/ bm säger att det troligen är livmodern som växer och ligamenten som töjs, men med mf i bagaget blir man ju lite orolig ändå.. Tänk att man aldrig bara kan slappna av? :)

Varma kramar till alla er som har Depp dag idag! :(
    Har många kompisar som är runt 24 och säger: nej Gud nu är det för tidigt att skaffa barn. Jag ska inte ha försen om 2-3 år!
    Berättar då för dem att de tagit 6 år för oss, men jag tror de inte riktigt förstår!
    Precis som du säger csillag så borde de informera om den här biten med! För ena min stora syster tog det 8 år innan de fick sin första son. Dock med ett par mf i bagaget. För min andra stora syster tog det 4 år. För min lilla syster 3 veckor! :)

• NL86

Åh grattis grattis hoppfull!!! :) du ska se att de kommer gå super bra!! :)

• NL86

Nu är jag mycket lugnare igen! :)
    Var hem till en vän idag som hade en baby dopler och fick då höra hjärtat slå :) så underbart!!

• NL86

Ja det kändes underbart :) från v 12 står det att man kan höra den på kartongen! :) är i v 15 nu eller 14+1 så det hördes klart och tydligt! :)

• NL86

Men fy cesillag!!! Vilken idiot till apotekare!!!
    Härligt att du ringde och la en anmälan, så där får det inte gå till!! :( nu blev jag med arg!! Hoppas hon blir av med jobbet..

• NL86

Härligt tjejer!! Håller tummarna nu för fina skördar och ägg under era äp! :) och ännu hårdare håller jag dem efter insättning! Önskar så att alla ska få sina pluss nu, för vi har verkligen förtjänat dem! :)

• NL86

Familjenekberg: grattis :) nu håller vi hårt i tummarna!! :)

Joujou: Just nu är jag inne i de där veckorna att man börjar fundera på om jag verkligen är gravid och inte inbillat mig allt! :) v 16 nu och känner mig både piggare och varken illamående eller halsbränna! :) hihi! Men magen har allt börjat växa en hel del! Man ser att stammisarna på jobbet sneglar och tittar på magen men inte riktigt vågar fråga i fall jag bara gått upp i vikt ;) hehe!
    Rul på torsdag om 3 veckor så tiden går sakta däremot! :) tycker dessa veckor har känns som ett halvår! :)
    Kramar

• NL86

Joujou: hehe ja jag tycker det går sakta som tusan :) haha! Vi har funderat på de fram och tillbaka men har nu kommit överens om att de får bli en överraskning istället! :)
    Eftersom de inte är 100 procentig säkert heller när man gör rul! :)

Min kompis syster tittade upp könet och de sa att de skulle bli en pojke så hon köpte allt i rosa och målade rum, skrev namnet på väggen i rummet med färg till och med och hade sig! Väl på bb kom det ut en liten pojke! :)
    Visserligen skulle väl inte vi ta i så mycket utan mer funderat på namn och kanske köpt nått plagg, men det känns ändå bra nu när vi bestämt att vänta :)

• NL86

Bira: håller tummarna art du slipper biverkningar gumman!
    Trevlig helg på er tjejer! Här är det snö oxh regn så blir nog en inne helg i soffan! :(

Kramar

• NL86

Men fy! Har aldrig hört talats om det där! Lät ju riktigt hemskt!!! :( ta hand om Dig ordentligt bira och vila!

Csillag: vad hade vi gjort utan dig? :) du är ett enormt stöd till alla här inne och du har svar på nästan alla våra frågor, vad det än handlar om! TACK vännen!

• NL86

Grattis Odessa!!!!! :) vad glad jag blir! Hur mår du? :) några symtomer?

Familjen Ekberg: håller tummarna för dig gumman! :) första ruvdag är dagen efter man satt in embryot!
    Kramar

• NL86

Csillage: underbart!!! :) håller verkligen tummarna nu att detta går vägen!!!! Åh så glad jag blev nu när jag loggade in!!! :)

• NL86

Gud vad härligt Odessa!! Ja de är verkligen fantastiskt att se! :)
    Är ju i 28+5 här så här sprattlar den lilla för fullt och rörelserna man känner är fantastiska! En fot här, en rumpa där! :)
    Var hos bm här om dagen och då visade det sig att den redan lagt sig med huvudet neråt! :) så får se om den väljer att stanna så nu! :)
    Ska till tillväxt ultraljud om 3 veckor för att se så den växer som den skall! Tydligen kan ivf-bebisar halka efter? Följer kurvan hos bm iaf så hoppas de skall se bra ut :)

Håller verkligen tummar och tår för alla er ruvare och er som fortfarande är i ivf karusellen och snurrar! Hoppas ni med får ert pluss snart, för vi alla har verkligen förtjänat det!

Skickar även stora kramar till alla er andra som lyckats blivit gravida! Jag är så glad för eran skull och hoppas ni får en "lättsam" och fin graviditet!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012