• karfor

Ivf/FET Töserna 2012

Ah77. Så himla himla tråkigt. Känner samma sak inför att fortsätta. Det är fruktansvärt jobbigt med IVF men ett liv utan en till knodd Vill jag inte ha.

Normalt sett så räknar man ju graviditeten från ca två veckor innan ÄP. Första dagen på sista mensen.

• karfor

Tack csillag dör tipsen. Ska försöka följa dem. Akupunktur på måndag för första gången. Maten är den svåraste biten då jag alltid är för trött för att handla eller laga mat. Eller så orkar jag det men när jag ska tänka ut vad vi ska äta så får hjärnan kortslutning.

• karfor

Hej skånetjejen. Jag är mitt i min femte behandling. Är inne på dag 8 på sprutor ska till ca och kolla blåsor på dag tio.

• karfor

Det beror på hur det gick för er första gången. Om det var svårt och tog flera försök så hade jag nog valt två ägg. Samtidigt så kanske man vill köpa ett trepack och försöka två gånger med ett ägg för att sista ta två. Till slut spelar det ingen roll hur många barn man får bara det blir syskon

• karfor

Skånetjejen. Det stämmer att jag oxå startade den 1/1. Den 15:e har jag ÄP. Verkade som jag hade uppåt tio ägg. Samma som de två senaste gångerna. När har du ÄP?

• karfor

Vincent mamma skönt att ni har kommit fram till ett beslut.
    Csillag fantastiskt att grodan fortfarande kvar. Lycka till nu!!!
    Sindyrella1983 så tråkigt att de fick flytta fram. Men det viktiga är att det kommer att ske.
    Skånetjejen när har du ÄP?

• karfor

Idag var det ÄP. Det blev bara 4 ägg trots många blåsor. På tors blir det ET.

• karfor

Jag ska oxå dit imorgon. Jag är bara glad att jag inte hört ifrån dem idag, det betyder i varje fall att något är befruktat. Vet inte hur många dock.

• karfor

Men visst blir man besviken och det känns som att det inte kommer gå vägen när man får så få ägg Skånetjejen. Men heja oss det SKA gå vägen.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012