Ivf/FET Töserna 2012
Eller 2013... Om detta tar sig har jag BF 16/1 -13. Kan inte låta bli att kolla sånt :))
Eller 2013... Om detta tar sig har jag BF 16/1 -13. Kan inte låta bli att kolla sånt :))
Roligt Ekberg! Har ni flera i frysen? Det är nervöst med FET, om de ska klara upptiningen. Jag vet, det är konstigt att det
inte står något om Progesteron mic, man vill ju veta vilka biverkningar som finns. Men läste någonstans, kanske var i en tråd, att det är precis samma som gravsymtom.
Make your: Själv funderar jag på att be om att odla alla vidare till dag 5. Har fått alla mina tillbaka på dag 2 och inget blastoförsök har gjorts. Tänker att det vore bra att veta från början om äggen är så dåliga att de inte klarar sig till dag 5. Då skulle man spara en massa tid och onödiga falska förhoppningar och slippa ruva på något som ändå inte har potential att bli nåt.
Samma här fast även en del molvärk och lite illamående ibland, men oftast ingenting. Bara ruvardag 2 så det är bara biverkningar av progesteronet. Det är inte ens säkert att man känner något fast man plussar sen. Det är ju så fruktansvärt tidigt! De flesta som blir gravida på naturlig väg går ju två månader utan att känna något :)
Skönt Ekberg med dispensen! Det kommer gå så bra imorgon! Vilken tid har ni?
Drygt att vänta till eftermiddagen! Å andra sidan kan du då höra med dem om ägget har fortsatt att dela på sig under dagen för det är ett gott tecken :) Vi gjorde FET i lördags och på lördagar gör de insättningarna på förmiddagen. Har din klinik öppet 1 maj?
Skoja inte!! Tänk ändå när man äntligen kan gå och köpa lite barnkläder! :)
LmH: Grattis till bra skörd! Hur många fick du till frysen sist?
Mamman: Det är så tråkigt så det finns inte!! Skulle så gärna önska att vi som gör Ivf skulle vara immuna mot missfall, utomkveds och annat skit! Så orättvist så det inte är sant!! :( Ge inte upp, du kan iaf bli gravid, det är iaf en liten tröst. Vet hur det känns! :(
LmH: Är det på Sophiahemmet du går? Låter ju perfekt att man bara betalar för frysisar som tar sig!!
Förstår att du är sur på din man. Det är elakt av honom att lägga skulden på dig, han måste ju se sin del också! Och som sagt så är det ju för hans skull!