• Odessa

Ivf/FET Töserna 2012

Csillag skrev 2012-04-04 19:33:34 följande:
    TACK gumman.
    Hade en blödning redan idag så antingen gick de käpp rent åt helvete direkt eller så va de en nid blödning som man kan få när ägget fäster.
    Försöker att inte tänka på de för mkt men fyyy va svårt de e.

Skönt att höra du drar igång snart igen,hoppas verkligen de vill ta sej fölr de.
    vet ju sj hur otroligt jobbigt MF e.

Vi ska lyckas alla detta året gumman, o du ska se att ditt lilla knyte vill stanna kvar i magen.
    tyvärr inte lika positiv sj efter blödningen idag,men försöker hålla lite hopp uppe.
    en dag i taget... 
    Hur går det för dig? Hoppas att det bara vara en nidblödning som sagt!! 

Jag fick min mens över påskhelgen, så nu är det ultraljud på torsdag och sen FET nästa vecka, känns helt otroligt. Trodde aldrig det skulle bli av igen. 
  • Odessa
    hoppfull idag skrev 2012-04-05 10:50:28 följande:
    Hej tjejer! Har precis varit på VUL och kommer få göra FET på tisdag! Tjoho!!!

Csillag, hoppas det bara var en nidblödning!

Nu åker jag till Istanbul och kommer hem på måndag, skönt att tänka på annat :)

Glad påsk!!
    Lycka till imorgon!
  • Odessa
    mamman0301 skrev 2012-04-05 08:36:57 följande:
    Vet ni tjejer jag blev så bedrövad igår så jag tog ett clearblue och jag fick ett plus. Så jag hoppas att det är ett frö som vill stanna där inne nu.
    Underbart! Grattis!!!
  • Odessa

Hur går det för er alla andra?

Ska vi uppdatera i listan och ta bort/lägga till de som är i den här tråden? Tror många hänger kvar sedan förra, eller är det en dum idé?

Lycka till ni som börjar spruta, ska på samtal, FET, VUL eller annat den här veckan. 

• Odessa

Härligt med så mycket aktivitet. Håller tummarna för er som ruvar!!!

Hemskt tråkigt för er som det inte har gått bra för. Hoppas på bättre lycka nästa gång.

Jag ska uppdatera mig i listan när jag sitter vid datorn. Bra med akupunkturlista!

Trevlig regnig onsdag!

• Odessa

Csillag; men åh vad tråkigt!!! Men håller tummarna för att det visar plus på TD. Jag visade plus på RD 6, men det är ju väldigt olika som sagt. Många många kramar och tummar för plus....!!

Jag var på VUL i dag inför Fet, måste tillbaka på nytt VUL på måndag, och jag hoppas FET blir måndagen efter eftersom jag har en jobbresa nästa helg...läkaren sa att jag visade antikroppar för sköldkörteln men hade väldigt svårt att förklara vad det innebär, skulle få ta nya blodprover på måndag. Någon som vet? Hon pratade om autoimmuna sjukdomar, men hade svårt att säga säkert om mina missfall berodde på eftersom jag "endast" har haft två...ja jag vet inte...

• Odessa

Csillag; gud vad tråkigt att det inte tog sig den här gången, många kramar och lyckoönskningar till nästa gång!! Hoppas du mår bättre snart och att du slipper febern,

Just hemkommen från läkarbesök, FET blir på onsdag den 25:e!! Fick ta nya blodprov, det sista visade varken över eller underproduktion - men antikroppar mot lymfkörteln, det var det jag hade svårt att förstå. Vad det innebär. Någon som vet?

Joujou: spännande med sprutstart!

Och lycka till alla andra!

• Odessa

Vincents mamma: Åh grattis lycka lycka till!!

Jag håller med om att det är väldigt tufft. Både för förhållandet med också för kompisförhållanden, där de kan vara svårt att förstå vad man går igenom.

Csillag: jag fick Fragmin pga propprisken vid överstimuleringen. Det är blodförtunnande som man tar som sprutor.

• Odessa

Nu ruvar jag på en alldeles perfekt liten blastocyst, trodde aldrig den här dagen skulle komma efter förra MF:et. Nu blir det 3:e gången gillt!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012