Ivf/FET Töserna 2012
Hej, jag tror akupunkturen kan vara bra, skillnader som jag har märkt sedan jag började är att jag vanligtvis blöder vid varje ägglossning ibland hela veckan, i oktober månad blödde/hade spottings i tio dagar utöver min vanliga mens, jag får kramper vid träning runt de här dagarna, oftast känns det som om jag ska svimma av smärta, och under mens har jag smärtor, mycket mens och mycket koagulerade klumpar, sedan jag började med akupunkturen för sex veckor sedan så har jag inte haft spottings en enda gång, hade ingen mensvärk, (behövde inte ta en tablett en enda gång) och jag känner mig mycket lugnare samt att min pollenallergi har försvunnit. När jag har sökt hjälp för de här tidigare har jag bara fått höra att "en del kvinnor har det så här, det är fullt normalt" tyckte det var skönt att träffa akupunktören som rakt ut sa att det här inte alls var normalt...
Jag vet att det är svårt att bestämma, tror alla reagerar olika men jag kan bara rekommendera det, det känns som om alla kurer och hormoner vi får är bedömningar, där det inte finns någon garanti att det ska funka just på dig.
Jag håller i nuläget på att bestämma om jag ska börja med örterna jag fick för att minska risken för missfall. Tycker det känns lite läskigt...själva nålarna ökar blodtillförseln och de örter jag fick dricka då ökade/byggde på slemhinnan.